Egymillió fontnyi összeget jótékonykodott a Coca-Cola Europacific Partners 2022-ben
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) mérföldkőhöz ért: tavaly közel 1 millió fontot fektetett be jótékonysági adományokba közösségi és önkéntes kezdeményezései révén. Ebből csaknem 200 000 fontot közvetlenül az üzletág munkatársai által támogatott és kiválasztott célokra fordított a cég.
A Coca-Cola legnagyobb független palackozója 2022-ben 8230 önkéntes órát áldozott jótékony célokra Nagy-Britanniában, a helyi közösségek támogatása iránti elkötelezettségének részeként.
A CCEP mintegy 1200 önkéntese vett részt a vállalat önkéntes programjában, ami a vállalat nagy-britanniai munkatársainak egynegyedét jelenti, és az órák száma 33%-kal magasabb volt, mint 2021-ben.
„Mivel a megélhetési válság egyre mélyül, minden eddiginél elkötelezettebbek vagyunk a helyi közösségek támogatása mellett, azon túl is, hogy időt áldozunk és pénzt gyűjtünk azoknak, akiknek szükségük van rá” – mondta Holly Firmin, a CCEP vezető közösségi partnerségi menedzsere. „A helyi jótékonysági szervezetekkel kötött partnerkapcsolataink rendkívüli jelentőséggel bírnak e téren, és segítenek nekünk abban, hogy pozitív, jelentősebb hatást gyakoroljunk olyan kérdésekben, mint az éghajlatváltozás, a csomagolási hulladék és a vízgazdálkodás.”
Firmin hozzátette:
„Önkéntes programunk egyre erősebb, és ez a vállalatnak dolgozó, a céljainkat sikerre vivő szenvedélyes munkatársunknak és kiváló jótékonysági partnereinknek köszönhető. A munkatársak önkéntes munkába való bevonása elérte csúcspontját: több száz kolléga jelentkezik, vesz részt önkéntes munkában, és mutatja meg rendíthetetlen elkötelezettségét a szívükhöz közel álló konkrét ügyek iránt.”
Kapcsolódó cikkeink
A várakozásokkal ellentétben januárban nem gyorsult az éves brit élelmiszerinfláció
A decemberivel azonos, 4 százalékos tizenkét havi inflációt mértek januárban…
Tovább olvasom >Így segíthetjük legkönnyebben a nélkülözőket karácsonykor
Péntektől vasárnapig kerül sor az év legnagyobb élelmiszergyűjtő akciójára a…
Tovább olvasom >Már alkoholmentes változatban is kapható a Captain Morgan
A Diageo Captain Morgan Spiced Gold alkoholmentes alternatívája Nagy-Britanniában lép…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >