Egymillió fontnyi összeget jótékonykodott a Coca-Cola Europacific Partners 2022-ben
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) mérföldkőhöz ért: tavaly közel 1 millió fontot fektetett be jótékonysági adományokba közösségi és önkéntes kezdeményezései révén. Ebből csaknem 200 000 fontot közvetlenül az üzletág munkatársai által támogatott és kiválasztott célokra fordított a cég.
A Coca-Cola legnagyobb független palackozója 2022-ben 8230 önkéntes órát áldozott jótékony célokra Nagy-Britanniában, a helyi közösségek támogatása iránti elkötelezettségének részeként.
A CCEP mintegy 1200 önkéntese vett részt a vállalat önkéntes programjában, ami a vállalat nagy-britanniai munkatársainak egynegyedét jelenti, és az órák száma 33%-kal magasabb volt, mint 2021-ben.
„Mivel a megélhetési válság egyre mélyül, minden eddiginél elkötelezettebbek vagyunk a helyi közösségek támogatása mellett, azon túl is, hogy időt áldozunk és pénzt gyűjtünk azoknak, akiknek szükségük van rá” – mondta Holly Firmin, a CCEP vezető közösségi partnerségi menedzsere. „A helyi jótékonysági szervezetekkel kötött partnerkapcsolataink rendkívüli jelentőséggel bírnak e téren, és segítenek nekünk abban, hogy pozitív, jelentősebb hatást gyakoroljunk olyan kérdésekben, mint az éghajlatváltozás, a csomagolási hulladék és a vízgazdálkodás.”
Firmin hozzátette:
„Önkéntes programunk egyre erősebb, és ez a vállalatnak dolgozó, a céljainkat sikerre vivő szenvedélyes munkatársunknak és kiváló jótékonysági partnereinknek köszönhető. A munkatársak önkéntes munkába való bevonása elérte csúcspontját: több száz kolléga jelentkezik, vesz részt önkéntes munkában, és mutatja meg rendíthetetlen elkötelezettségét a szívükhöz közel álló konkrét ügyek iránt.”
Kapcsolódó cikkeink
Két és fél évi mélyponton a brit infláció
Két és fél évi mélypontra lassult az éves brit infláció…
Tovább olvasom >A várakozásokkal ellentétben januárban nem gyorsult az éves brit élelmiszerinfláció
A decemberivel azonos, 4 százalékos tizenkét havi inflációt mértek januárban…
Tovább olvasom >Így segíthetjük legkönnyebben a nélkülözőket karácsonykor
Péntektől vasárnapig kerül sor az év legnagyobb élelmiszergyűjtő akciójára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >