Egymilliárd forintos beruházással fejlesztette badacsonyörsi palackozóját a Varga Pincészet
Egymilliárd forintos beruházással állított üzembe modern, a palackok tisztaságát, épségét és a töltési szintet is ellenőrző gépsort a Varga Pincészet badacsonyörsi üzemében.
A Varga Pincészet tulajdonosa, Varga Péter arról tájékoztatta csütörtökön az MTI-t, hogy az uniós forrásból finanszírozott, automatizált gépsor óránként 14 ezer darab – a korábbinál 40 százalékkal több – palack töltésére képes, 30 százalékkal alacsonyabb létszám mellett. Nagy előnye a berendezésnek az is, hogy képes ellenőrizni a palackok megfelelő lezárását is – tette hozzá. Felidézte: az elmúlt 4 év alatt mintegy 3 milliárd forintos fejlesztés volt a cégnél, ezen belül több mint 2 milliárd forintból bővült a szőlőfeldolgozó-, erjesztő- és bortároló kapacitás az egri borvidéken lévő feldebrői birtokon.
A Varga Pincészet Kft. 1993-ban alakult, 200 hektár szőlőültetvénye van országszerte, ebből 125 hektár Badacsony környékén, 20 hektár Balatonaligán, 55 az egri borvidéken. A feldolgozóüzemek a badacsonyi és egri borvidékeken vannak. A pincészet 2018-as árbevétele megközelítette az 5 milliárd forintot, az alkalmazottak száma 186. A nyilvános cégadatok szerint a Kft. tavalyi adózott nyeresége meghaladta a 150 millió forintot, az egy évvel korábbi 161 millió forint után.
Több mint egy évtizede a Varga Pincészet értékesíti Magyarországon a legtöbb palackos bort, 2018-ban 14 milliót – fűzte hozzá a tulajdonos. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre
Hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >