Egymásra licitál az Aldi és a Lidl húsfronton
A Lidl nemrégiben jelentősen csökkentette a német darált sertéshús árát, és az Aldi azonnal reagált EGY hasonló akcióval, de magyar beszállítók bevonásával. Ennek eredményeként az akcióban minden második termék ingyen kerül majd az ügyfelek kosarába – szúrta ki a HVG.

Indul a verseny
Az Aldi és a Lidl közötti verseny azonban nem csupán az árak csökkentésére korlátozódik. Mindkét szupermarket elkötelezte magát amellett, hogy állandó kínálatukban a friss húsokat magyar beszállítóktól szerezik be. Ez a lépés a hazai mezőgazdasági termelőknek is lehetőséget biztosít arra, hogy termékeiket a nagyobb láncokba juttassák el. A magyar beszállítókkal való partnerség hangsúlyozza mindkét vállalat hosszú távú elkötelezettségét a magyar piac iránt és a helyi gazdaság támogatását.
Az Aldi és a Lidl közötti szigorú verseny pedig az ügyfelek számára is előnyös lehet, mivel mindkét szupermarket igyekszik kínálatában minőségi termékeket és versenyképes árakat kínálni. Az ingyenes termékakcióval mindkét lánc tovább erősítheti pozícióját a magyar piacon.
Kapcsolódó cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszertanúsítvány az ultrafeldolgozott összetevőktől mentes termékeknek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

