Egymásra licitál az Aldi és a Lidl húsfronton
A Lidl nemrégiben jelentősen csökkentette a német darált sertéshús árát, és az Aldi azonnal reagált EGY hasonló akcióval, de magyar beszállítók bevonásával. Ennek eredményeként az akcióban minden második termék ingyen kerül majd az ügyfelek kosarába – szúrta ki a HVG.

Indul a verseny
Az Aldi és a Lidl közötti verseny azonban nem csupán az árak csökkentésére korlátozódik. Mindkét szupermarket elkötelezte magát amellett, hogy állandó kínálatukban a friss húsokat magyar beszállítóktól szerezik be. Ez a lépés a hazai mezőgazdasági termelőknek is lehetőséget biztosít arra, hogy termékeiket a nagyobb láncokba juttassák el. A magyar beszállítókkal való partnerség hangsúlyozza mindkét vállalat hosszú távú elkötelezettségét a magyar piac iránt és a helyi gazdaság támogatását.
Az Aldi és a Lidl közötti szigorú verseny pedig az ügyfelek számára is előnyös lehet, mivel mindkét szupermarket igyekszik kínálatában minőségi termékeket és versenyképes árakat kínálni. Az ingyenes termékakcióval mindkét lánc tovább erősítheti pozícióját a magyar piacon.
Kapcsolódó cikkeink
1199 forintért árulja a Lidl az év Cukormentes Tortáját
Augusztus 28-tól mindössze 1199 forintért kínálja a Lidl Magyarország a…
Tovább olvasom >Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >További cikkeink
November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Szeptembertől jön a digitális SZÉP-kártya – nő a keretösszeg is
Idén szeptember 1-jétől életbe lépnek a tavaly bejelentett változások a…
Tovább olvasom >