Egymásra licitál az Aldi és a Lidl húsfronton
A Lidl nemrégiben jelentősen csökkentette a német darált sertéshús árát, és az Aldi azonnal reagált EGY hasonló akcióval, de magyar beszállítók bevonásával. Ennek eredményeként az akcióban minden második termék ingyen kerül majd az ügyfelek kosarába – szúrta ki a HVG.
Az Aldi és a Lidl közötti verseny azonban nem csupán az árak csökkentésére korlátozódik. Mindkét szupermarket elkötelezte magát amellett, hogy állandó kínálatukban a friss húsokat magyar beszállítóktól szerezik be. Ez a lépés a hazai mezőgazdasági termelőknek is lehetőséget biztosít arra, hogy termékeiket a nagyobb láncokba juttassák el. A magyar beszállítókkal való partnerség hangsúlyozza mindkét vállalat hosszú távú elkötelezettségét a magyar piac iránt és a helyi gazdaság támogatását.
Az Aldi és a Lidl közötti szigorú verseny pedig az ügyfelek számára is előnyös lehet, mivel mindkét szupermarket igyekszik kínálatában minőségi termékeket és versenyképes árakat kínálni. Az ingyenes termékakcióval mindkét lánc tovább erősítheti pozícióját a magyar piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >