Egymásra figyeljünk, üzeni karácsonykor a Coca-Cola
Az Oscar-díjas Taika Waititi rendezte a Coca-Cola idei karácsonyi, december elsejétől összesen 91 országban vetített reklámfilmjét, amely azt üzeni: jelen körülmények között még inkább a valóban fontos dolgokra tudunk figyelni: egymásra. A minőségi együtt töltött időre, akár személyesen, akár online.
A Coca-Cola magyarországi kampányát a „Veled teljes az ünnep” üzenetre építette. Azt javasolja az üdítőital-vállalat, hogy ne a híreket olvassuk, ne Instagramra gyártsuk majd a legmeghittebb pillanatok alatt a fotókat, hanem nyissuk ki a szívünket, vegyük észre a jót a másikban, és töltsünk elég időt a szeretteinkkel.
Decembertől már az ünnepre hangoló üzenetekkel jelentkezik a Coca-Cola: online videós és banner hirdetésekkel, valamint a kezdeményezésbe bevont partnerekkel, mint például Pamkutya, Viszkok Fruzsi és Abosi Barni. Ugyanekkortól pedig az ehhez kapcsolódó üzenetüket közterületi hirdetésekben és a tévécsatornákon is erősítik. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >