Egymásra figyeljünk, üzeni karácsonykor a Coca-Cola
Az Oscar-díjas Taika Waititi rendezte a Coca-Cola idei karácsonyi, december elsejétől összesen 91 országban vetített reklámfilmjét, amely azt üzeni: jelen körülmények között még inkább a valóban fontos dolgokra tudunk figyelni: egymásra. A minőségi együtt töltött időre, akár személyesen, akár online.
A Coca-Cola magyarországi kampányát a „Veled teljes az ünnep” üzenetre építette. Azt javasolja az üdítőital-vállalat, hogy ne a híreket olvassuk, ne Instagramra gyártsuk majd a legmeghittebb pillanatok alatt a fotókat, hanem nyissuk ki a szívünket, vegyük észre a jót a másikban, és töltsünk elég időt a szeretteinkkel.
Decembertől már az ünnepre hangoló üzenetekkel jelentkezik a Coca-Cola: online videós és banner hirdetésekkel, valamint a kezdeményezésbe bevont partnerekkel, mint például Pamkutya, Viszkok Fruzsi és Abosi Barni. Ugyanekkortól pedig az ehhez kapcsolódó üzenetüket közterületi hirdetésekben és a tévécsatornákon is erősítik. //
Kapcsolódó cikkeink
Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >