Egyetlen trappista sajt kapta meg a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet
Egyszerre két terméke is rangos elismerést kapott az Alföldi Tej Kft.-nek. A Magyar márka alatt forgalmazott trappista guriga sajt és natúr joghurt is megkapta a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet.

Megkapta a védjegyet
A Kiváló Minőségű Élelmiszer, azaz a KMÉ egy olyan összetett szempontrendszerrel és komplex vizsgálati rendszerrel rendelkező védjegy, amely utal az élelmiszerek biztonságára, minőségére, miközben a gyártási folyamathoz kapcsolódó fenntarthatósági szempontokat is szem előtt tartja. A védjegyrendszer abban segíti a vásárlót, hogy mindig kiemelkedő minőségű és biztonságos élelmiszereket emeljen le a boltok polcairól, mivel a KMÉ a minőség garanciája. A KMÉ-védjegyet az Agrárminisztérium, a Felelős Élelmiszergyártók Szövetsége, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal és az Országos Kereskedelmi Szövetség, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács, a Magyar Élelmiszerkönyv Bizottság, valamint a Szent István Egyetem delegáltjaiból álló bizottság javaslata alapján ítélte oda a Védjegyjogosult a gyártási folyamat és helyszíni ellenőrzések után.
A kizárólag magyar tejből készülő, garantáltan négy hétig érlelt, Magyar márka alatt forgalmazott trappista sajt ízével, állagával nem csupán a vásárlókat győzte meg, hanem a Magyar Ár-Érték Arány Kutató Egyesület vaktesztjének kóstolóit is, hiszen mind a guriga, mind a szeletelt sajt első helyen végzett az összehasonlító teszten. A KMÉ minősítés megerősíti a gyártás magas minőségét és az eddigi eredményeket, hiszen jelenleg ez az egyetlen, Magyarországon kapható trappista sajt, amely elnyerte a KMÉ védjegyet.
A szintén Kiváló Minőségű Élelmiszer védjeggyel rendelkező, többféle poharas kiszerelésben is elérhető Magyar natúr joghurt 140 grammos és 330 grammos csomagolásban vásárolható meg.
Az Alföldi Tej Kft. termékei országszerte mintegy 8000 üzletben elérhetők: a Magyar trappista sajtja az Auchan, a CBA, a COOP, a Metro, a Reál és a Spar üzleteiben kapható, míg a Magyar natúr joghurt országszerte az Auchan, a Metro, a Spar, a Tesco, a CBA, a COOP és a Reál üzletekben vásárolható meg.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Újabb szervezet az egyre ismertebb Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyes termékek tanúsítási folyamatában
A védjegy tulajdonosi jogait gyakorló ÉLBC NKft. felkérése nyomán 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >