Egyetemi tantermet szponzorál Pécsett a Tesco
Hétfő délután átadták a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági Karának egyik újonnan berendezett tantermét, aminek a Tesco Áruházak Zrt. lett a teremszponzora, így névadója is.
A pécsi közgázon több éve gyakorlat, hogy a kart támogatni kívánó és az egyetemen rendszeres jelenlétükkel megjelenni akaró üzleti vállalkozások a tantermek névszponzorai lesznek – nyilatkozta Szilágyi Szilvia, az egyetem kapcsolati osztályának munkatársa. A névszponzorrá váláshoz legalább évi nettó 5 millió forint támogatási összeg szükséges, ami szakképzési hozzájárulásból is fizethető.
Ennek ellenszolgáltatásaként a Kar vállalja, hogy kihelyezi a cég nevét és logóját a folyosón, valamint feltünteti a vállalat nevét az órarendben. A termen belül a vállalat szabadon dönthet a dekorációs és promóciós anyagok kihelyezéséről. A szponzoráció mindig egy évre szól, amit a felek igény és kölcsönös megegyezés alapján meghosszabíthatnak.
Jelenleg a Tesco a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági Karának legnagyobb támogatója – írja az Index.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >