Egyesült Királyság: A Lidl és az Aldi folytatja térnyerését
A brit szupermarketek eladásai a június 17-ig tartó 12 hetes időszak alatt 2,1 százalékkal nőttek, 2017 azonos időszakához képest – közli a Kantar Worldpanel. Néhány nehéz évet követően, a teljes szektor forgalma 2016 júniusa óta töretlenül növekszik.
A legnagyobb növekedést az Ocado webáruház érte el, 10,1 százalékos forgalomnövekedéssel 12 hét leforgása alatt.
A Lidl és az Aldi folytatták térnyerésüket a 4 legnagyobbhoz képest (Tesco, Sainsbury’s, Asda and Morrisons). Az Aldi eladásai 7,4, a Lidl eladásai 5,4 százalékkal nőttek, miközben a négy legnagyobb kiskereskedelmi lánc piaci részesedése csökkent. (Agroberichten Buitenland, freshplaza.com)
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >