Egyesült Királyság: A Lidl és az Aldi folytatja térnyerését
A brit szupermarketek eladásai a június 17-ig tartó 12 hetes időszak alatt 2,1 százalékkal nőttek, 2017 azonos időszakához képest – közli a Kantar Worldpanel. Néhány nehéz évet követően, a teljes szektor forgalma 2016 júniusa óta töretlenül növekszik.
A legnagyobb növekedést az Ocado webáruház érte el, 10,1 százalékos forgalomnövekedéssel 12 hét leforgása alatt.
A Lidl és az Aldi folytatták térnyerésüket a 4 legnagyobbhoz képest (Tesco, Sainsbury’s, Asda and Morrisons). Az Aldi eladásai 7,4, a Lidl eladásai 5,4 százalékkal nőttek, miközben a négy legnagyobb kiskereskedelmi lánc piaci részesedése csökkent. (Agroberichten Buitenland, freshplaza.com)
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >