Egyesült Államok: Megerősítené a light sörök kategóriájában pozícióját a Heineken
Egyes jelentések szerint a Bud Light egy nemrégiben félresikerült promóciója nyomán jó lehetőséget lát a Heineken az Egyesült Államok light sör kategóriájában és a vállalat gyors lépéseket tervez az amerikai fogyasztók meggyőzése érdekében.
A Heineken USA vezérigazgatója, Maggie Timoney a Reutersnek adott interjúja szerint, a Heineken Silver márkának van esélye növekedni a prémium lagerek között és a vállalat idén 2 millió ingyenes termékminta szétosztásával tervezi magához vonzani az anerikai vásárlókat elsősorban a US Open tenisztornával együttműködésben és a Forma 1 Las Vegas-i nagydíján való névadó szponzori megállapodással.
A kínálkozó lehetőségek ellenére iparági szakértők szerint a Heinekennek nem lesz könnyű dolga. Az Euromonitor International adatai szerint a jól ismert light márkák mennyiségi értékesítése az Egyesült Államokban a teljes kategóriáénál gyorsabban esett az elmúlt hat évben a kézműves sörök és a hard seltzerek sikeres térhódításának köszönhetően. Ennek ellenére a light sörök még mindig a teljes amerikai sörpiac felét adják és 2022-ben 118 milliárd dolláros forgalmat generáltak.
A merész tervek hírére reagálva Trevor Stirling, a Bernstein Research italpiaci szakértője úgy véli, hogy a Heinekennek sok dolga lesz, ha a fiatal fogyasztók körében szeretné újrapozicionálni a márkát, amelyet „apáik és nagyapáik ittak”.
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >