Egyesült Államok: Megerősítené a light sörök kategóriájában pozícióját a Heineken
Egyes jelentések szerint a Bud Light egy nemrégiben félresikerült promóciója nyomán jó lehetőséget lát a Heineken az Egyesült Államok light sör kategóriájában és a vállalat gyors lépéseket tervez az amerikai fogyasztók meggyőzése érdekében.
A Heineken USA vezérigazgatója, Maggie Timoney a Reutersnek adott interjúja szerint, a Heineken Silver márkának van esélye növekedni a prémium lagerek között és a vállalat idén 2 millió ingyenes termékminta szétosztásával tervezi magához vonzani az anerikai vásárlókat elsősorban a US Open tenisztornával együttműködésben és a Forma 1 Las Vegas-i nagydíján való névadó szponzori megállapodással.
A kínálkozó lehetőségek ellenére iparági szakértők szerint a Heinekennek nem lesz könnyű dolga. Az Euromonitor International adatai szerint a jól ismert light márkák mennyiségi értékesítése az Egyesült Államokban a teljes kategóriáénál gyorsabban esett az elmúlt hat évben a kézműves sörök és a hard seltzerek sikeres térhódításának köszönhetően. Ennek ellenére a light sörök még mindig a teljes amerikai sörpiac felét adják és 2022-ben 118 milliárd dolláros forgalmat generáltak.
A merész tervek hírére reagálva Trevor Stirling, a Bernstein Research italpiaci szakértője úgy véli, hogy a Heinekennek sok dolga lesz, ha a fiatal fogyasztók körében szeretné újrapozicionálni a márkát, amelyet „apáik és nagyapáik ittak”.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >