Egyesült Államok: Megerősítené a light sörök kategóriájában pozícióját a Heineken
Egyes jelentések szerint a Bud Light egy nemrégiben félresikerült promóciója nyomán jó lehetőséget lát a Heineken az Egyesült Államok light sör kategóriájában és a vállalat gyors lépéseket tervez az amerikai fogyasztók meggyőzése érdekében.
A Heineken USA vezérigazgatója, Maggie Timoney a Reutersnek adott interjúja szerint, a Heineken Silver márkának van esélye növekedni a prémium lagerek között és a vállalat idén 2 millió ingyenes termékminta szétosztásával tervezi magához vonzani az anerikai vásárlókat elsősorban a US Open tenisztornával együttműködésben és a Forma 1 Las Vegas-i nagydíján való névadó szponzori megállapodással.
A kínálkozó lehetőségek ellenére iparági szakértők szerint a Heinekennek nem lesz könnyű dolga. Az Euromonitor International adatai szerint a jól ismert light márkák mennyiségi értékesítése az Egyesült Államokban a teljes kategóriáénál gyorsabban esett az elmúlt hat évben a kézműves sörök és a hard seltzerek sikeres térhódításának köszönhetően. Ennek ellenére a light sörök még mindig a teljes amerikai sörpiac felét adják és 2022-ben 118 milliárd dolláros forgalmat generáltak.
A merész tervek hírére reagálva Trevor Stirling, a Bernstein Research italpiaci szakértője úgy véli, hogy a Heinekennek sok dolga lesz, ha a fiatal fogyasztók körében szeretné újrapozicionálni a márkát, amelyet „apáik és nagyapáik ittak”.
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >