Egyesült Államok: Megerősítené a light sörök kategóriájában pozícióját a Heineken
Egyes jelentések szerint a Bud Light egy nemrégiben félresikerült promóciója nyomán jó lehetőséget lát a Heineken az Egyesült Államok light sör kategóriájában és a vállalat gyors lépéseket tervez az amerikai fogyasztók meggyőzése érdekében.
A Heineken USA vezérigazgatója, Maggie Timoney a Reutersnek adott interjúja szerint, a Heineken Silver márkának van esélye növekedni a prémium lagerek között és a vállalat idén 2 millió ingyenes termékminta szétosztásával tervezi magához vonzani az anerikai vásárlókat elsősorban a US Open tenisztornával együttműködésben és a Forma 1 Las Vegas-i nagydíján való névadó szponzori megállapodással.
A kínálkozó lehetőségek ellenére iparági szakértők szerint a Heinekennek nem lesz könnyű dolga. Az Euromonitor International adatai szerint a jól ismert light márkák mennyiségi értékesítése az Egyesült Államokban a teljes kategóriáénál gyorsabban esett az elmúlt hat évben a kézműves sörök és a hard seltzerek sikeres térhódításának köszönhetően. Ennek ellenére a light sörök még mindig a teljes amerikai sörpiac felét adják és 2022-ben 118 milliárd dolláros forgalmat generáltak.
A merész tervek hírére reagálva Trevor Stirling, a Bernstein Research italpiaci szakértője úgy véli, hogy a Heinekennek sok dolga lesz, ha a fiatal fogyasztók körében szeretné újrapozicionálni a márkát, amelyet „apáik és nagyapáik ittak”.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >