Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az ajándékvásárlás szempontjából legnépszerűbb platformok a szezonban.
Számos kutatás mutatja, hogy a Z-generáció már egy ideje a közösségi médián keresztül vásárol. A Shopify és a Gallup tavalyi felmérése szerint a Gen Z vásárlók 48%-a tervezte, hogy az ünnepekre részben a közösségi médiaplatformokon keresztül vásárol. Júliusban a Walmart és a Morning Consult felmérése szerint a Gen Z fogyasztók 55%-a vásárolt termékeket online a közösségi média böngészése közben az elmúlt hat hónapban.
Mivel a Z-generáció a közösségi kereskedelemben élen jár, a mobilvásárlás összességében egyre erősödik. Az Adobe Analytics jelentése szerint január és július között a fogyasztók éves szinten 10,2%-kal 280,4 milliárd dollárra növelték a mobileszközökön keresztül történő vásárlást. Az összes online értékesítés közel felét (47,7%) a mobilos értékesítés tette ki.
Az eMarketer előrejelzése szerint az Egyesült Államokban a közösségi kereskedelmi forgalom idén 82,82 milliárd dollárt tesz ki, ami a teljes e-kereskedelmi forgalom 6,6%-a.
A TikTok Shop tavaly szeptemberben debütált az Egyesült Államok-beli közösségi kereskedelmi piacon. A platform lehetővé teszi, hogy a vállalkozások testreszabott termékkollekciókat hozzanak létre profiloldalukon, a vásárlók pedig a Shop menüpont alatt kezelhetik a megrendeléseiket és láthatják a termékajánlásokat.
Eközben a Shopify és a YouTube nemrég bővítette együttműködését.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >