Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az ajándékvásárlás szempontjából legnépszerűbb platformok a szezonban.
Számos kutatás mutatja, hogy a Z-generáció már egy ideje a közösségi médián keresztül vásárol. A Shopify és a Gallup tavalyi felmérése szerint a Gen Z vásárlók 48%-a tervezte, hogy az ünnepekre részben a közösségi médiaplatformokon keresztül vásárol. Júliusban a Walmart és a Morning Consult felmérése szerint a Gen Z fogyasztók 55%-a vásárolt termékeket online a közösségi média böngészése közben az elmúlt hat hónapban.
Mivel a Z-generáció a közösségi kereskedelemben élen jár, a mobilvásárlás összességében egyre erősödik. Az Adobe Analytics jelentése szerint január és július között a fogyasztók éves szinten 10,2%-kal 280,4 milliárd dollárra növelték a mobileszközökön keresztül történő vásárlást. Az összes online értékesítés közel felét (47,7%) a mobilos értékesítés tette ki.
Az eMarketer előrejelzése szerint az Egyesült Államokban a közösségi kereskedelmi forgalom idén 82,82 milliárd dollárt tesz ki, ami a teljes e-kereskedelmi forgalom 6,6%-a.
A TikTok Shop tavaly szeptemberben debütált az Egyesült Államok-beli közösségi kereskedelmi piacon. A platform lehetővé teszi, hogy a vállalkozások testreszabott termékkollekciókat hozzanak létre profiloldalukon, a vásárlók pedig a Shop menüpont alatt kezelhetik a megrendeléseiket és láthatják a termékajánlásokat.
Eközben a Shopify és a YouTube nemrég bővítette együttműködését.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >