Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 29. 09:41

Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az ajándékvásárlás szempontjából legnépszerűbb platformok a szezonban.

Számos kutatás mutatja, hogy a Z-generáció már egy ideje a közösségi médián keresztül vásárol. A Shopify és a Gallup tavalyi felmérése szerint a Gen Z vásárlók 48%-a tervezte, hogy az ünnepekre részben a közösségi médiaplatformokon keresztül vásárol. Júliusban a Walmart és a Morning Consult felmérése szerint a Gen Z fogyasztók 55%-a vásárolt termékeket online a közösségi média böngészése közben az elmúlt hat hónapban.

Mivel a Z-generáció a közösségi kereskedelemben élen jár, a mobilvásárlás összességében egyre erősödik. Az Adobe Analytics jelentése szerint január és július között a fogyasztók éves szinten 10,2%-kal 280,4 milliárd dollárra növelték a mobileszközökön keresztül történő vásárlást. Az összes online értékesítés közel felét (47,7%) a mobilos értékesítés tette ki.

Az eMarketer előrejelzése szerint az Egyesült Államokban a közösségi kereskedelmi forgalom idén 82,82 milliárd dollárt tesz ki, ami a teljes e-kereskedelmi forgalom 6,6%-a.

A TikTok Shop tavaly szeptemberben debütált az Egyesült Államok-beli közösségi kereskedelmi piacon. A platform lehetővé teszi, hogy a vállalkozások testreszabott termékkollekciókat hozzanak létre profiloldalukon, a vásárlók pedig a Shop menüpont alatt kezelhetik a megrendeléseiket és láthatják a termékajánlásokat.

Eközben a Shopify és a YouTube nemrég bővítette együttműködését.

Retail Dive

Kapcsolódó cikkeink