Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az ajándékvásárlás szempontjából legnépszerűbb platformok a szezonban.
Számos kutatás mutatja, hogy a Z-generáció már egy ideje a közösségi médián keresztül vásárol. A Shopify és a Gallup tavalyi felmérése szerint a Gen Z vásárlók 48%-a tervezte, hogy az ünnepekre részben a közösségi médiaplatformokon keresztül vásárol. Júliusban a Walmart és a Morning Consult felmérése szerint a Gen Z fogyasztók 55%-a vásárolt termékeket online a közösségi média böngészése közben az elmúlt hat hónapban.
Mivel a Z-generáció a közösségi kereskedelemben élen jár, a mobilvásárlás összességében egyre erősödik. Az Adobe Analytics jelentése szerint január és július között a fogyasztók éves szinten 10,2%-kal 280,4 milliárd dollárra növelték a mobileszközökön keresztül történő vásárlást. Az összes online értékesítés közel felét (47,7%) a mobilos értékesítés tette ki.
Az eMarketer előrejelzése szerint az Egyesült Államokban a közösségi kereskedelmi forgalom idén 82,82 milliárd dollárt tesz ki, ami a teljes e-kereskedelmi forgalom 6,6%-a.
A TikTok Shop tavaly szeptemberben debütált az Egyesült Államok-beli közösségi kereskedelmi piacon. A platform lehetővé teszi, hogy a vállalkozások testreszabott termékkollekciókat hozzanak létre profiloldalukon, a vásárlók pedig a Shop menüpont alatt kezelhetik a megrendeléseiket és láthatják a termékajánlásokat.
Eközben a Shopify és a YouTube nemrég bővítette együttműködését.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >