Egyesülő európai szervezetek
Az Ecommerce Europe és az EMOTA (Európai Digitális Kereskedelmi Társulás) 2019. szeptember elején jelentette be, hogy egyesíti erőit. A két szövetség az Ecommerce Europe égisze alatt és márkanéven egyesül 2020. január 1-jétől.
A digitális kereskedelem iparága Európában 2019-ben várhatóan 621 milliárd eurós forgalmat hoz majd, ezért fontos, hogy megfelelő figyelmet kapjon. A folyamatosan változó és kihívásokkal teli környezetben való sikeres fejlődéshez, valamint az ágazat növekedési potenciáljának felszabadításához a két szövetség a jövőben egységes hangon fog beszélni. Erőik egyesítésével és az EU politikai döntéshozóival szoros együttműködésben ambiciózus és megvalósítható intézkedések révén olyan kulcsfontosságú területeken, mint a hatékonyabb végrehajtás, a jogharmonizáció és a tisztességes verseny, a két szövetség biztosítja, hogy az európai digitális kereskedelem továbbra is fejlődjön.
A két szövetség együttesen kibővített és hatékonyabb szolgáltatásokat kínálhat tagjainak a digitális vásárlás fejlesztésének támogatására Európában és azon túl. Az egyesített szövetség több mint 25 nemzeti e-kereskedelmi társulást számlál, így több mint 100 000 online üzletet képvisel Európában. //
Kapcsolódó cikkeink
Navracsics Tibor: a turisztikai fejlesztéseket tájazonos módon kell megvalósítani
A turisztikai fejlesztéseket környezet- és tájazonos módon kell megvalósítani, úgy,…
Tovább olvasom >Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >Csaknem 1,2 milliárd forintból újult meg a Mátravasút
Mintegy 1,2 milliárd forint kormányzati támogatással, 2018-tól két ütemben újult…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >