Egyesülő európai szervezetek
Az Ecommerce Europe és az EMOTA (Európai Digitális Kereskedelmi Társulás) 2019. szeptember elején jelentette be, hogy egyesíti erőit. A két szövetség az Ecommerce Europe égisze alatt és márkanéven egyesül 2020. január 1-jétől.
A digitális kereskedelem iparága Európában 2019-ben várhatóan 621 milliárd eurós forgalmat hoz majd, ezért fontos, hogy megfelelő figyelmet kapjon. A folyamatosan változó és kihívásokkal teli környezetben való sikeres fejlődéshez, valamint az ágazat növekedési potenciáljának felszabadításához a két szövetség a jövőben egységes hangon fog beszélni. Erőik egyesítésével és az EU politikai döntéshozóival szoros együttműködésben ambiciózus és megvalósítható intézkedések révén olyan kulcsfontosságú területeken, mint a hatékonyabb végrehajtás, a jogharmonizáció és a tisztességes verseny, a két szövetség biztosítja, hogy az európai digitális kereskedelem továbbra is fejlődjön.
A két szövetség együttesen kibővített és hatékonyabb szolgáltatásokat kínálhat tagjainak a digitális vásárlás fejlesztésének támogatására Európában és azon túl. Az egyesített szövetség több mint 25 nemzeti e-kereskedelmi társulást számlál, így több mint 100 000 online üzletet képvisel Európában. //
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben
Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben. Erre…
Tovább olvasom >Elkezdődött a Lidl Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központjának építése
Megkezdődött a Lidl Magyarország ötödik, hazánkban az eddigi legnagyobb logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >