Egyéjszakás kaland
Egyedülálló promóciós kampányt bonyolított le a közelmúltban a spanyol NH Hoteles szállodalánc 37 hollandiai és belgiumi házában.
A szállodavállalat 20 ezer szobáját egy éjszakára annyiért adta ki, amennyit ígértek érte a vendégek. Az egyetlen éjszakás promóció meghökkentő helyzeteket teremtett. Az egyik patinás amszterdami házban, az NH Grand Hotel Krasnapolskyban például két esetben egy almával és egy tojással fizettek a leleményes vendégek. Akadtak olyanok is, akik saját készítésű almatortával, illetve egy üveg borral rótták le a szolgáltatás árát a személyzetnek. A legtöbben azonban pénzzel fizettek, átlagban 50 eurót, ami körülbelül a ház normál szállodai szobaárainak körülbelül a felének felelt meg. Meglepő módon azonban volt olyan szállóvendég is, akinek 300 eurót ért meg a Krasnapolskyban eltöltött éjszaka. A meghökkentő esetek ellenére a szállodalánc sikeresnek ítélte az akciót, és a résztvevő szállodák foglaltsága 90 százalékra növekedett a kérdéses éjszakán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >