Egyéjszakás kaland
Egyedülálló promóciós kampányt bonyolított le a közelmúltban a spanyol NH Hoteles szállodalánc 37 hollandiai és belgiumi házában.
A szállodavállalat 20 ezer szobáját egy éjszakára annyiért adta ki, amennyit ígértek érte a vendégek. Az egyetlen éjszakás promóció meghökkentő helyzeteket teremtett. Az egyik patinás amszterdami házban, az NH Grand Hotel Krasnapolskyban például két esetben egy almával és egy tojással fizettek a leleményes vendégek. Akadtak olyanok is, akik saját készítésű almatortával, illetve egy üveg borral rótták le a szolgáltatás árát a személyzetnek. A legtöbben azonban pénzzel fizettek, átlagban 50 eurót, ami körülbelül a ház normál szállodai szobaárainak körülbelül a felének felelt meg. Meglepő módon azonban volt olyan szállóvendég is, akinek 300 eurót ért meg a Krasnapolskyban eltöltött éjszaka. A meghökkentő esetek ellenére a szállodalánc sikeresnek ítélte az akciót, és a résztvevő szállodák foglaltsága 90 százalékra növekedett a kérdéses éjszakán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >