Egyéjszakás kaland
Egyedülálló promóciós kampányt bonyolított le a közelmúltban a spanyol NH Hoteles szállodalánc 37 hollandiai és belgiumi házában.
A szállodavállalat 20 ezer szobáját egy éjszakára annyiért adta ki, amennyit ígértek érte a vendégek. Az egyetlen éjszakás promóció meghökkentő helyzeteket teremtett. Az egyik patinás amszterdami házban, az NH Grand Hotel Krasnapolskyban például két esetben egy almával és egy tojással fizettek a leleményes vendégek. Akadtak olyanok is, akik saját készítésű almatortával, illetve egy üveg borral rótták le a szolgáltatás árát a személyzetnek. A legtöbben azonban pénzzel fizettek, átlagban 50 eurót, ami körülbelül a ház normál szállodai szobaárainak körülbelül a felének felelt meg. Meglepő módon azonban volt olyan szállóvendég is, akinek 300 eurót ért meg a Krasnapolskyban eltöltött éjszaka. A meghökkentő esetek ellenére a szállodalánc sikeresnek ítélte az akciót, és a résztvevő szállodák foglaltsága 90 százalékra növekedett a kérdéses éjszakán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >