Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
Magyarországon egyedülálló akciót vezetett be a Lidl Magyarország. A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.
Magyarországon egyedülálló akciót vezetett be a Lidl Magyarország. A vállalat által forgalmazott blue mobile márkájú mobilszolgáltatás használói március végétől nem csupán kedvezményes percdíjakkal telefonálhatnak, de hetente újabb és újabb termékekre kaphatnak 22% kedvezményt. A vásárlóknak mindössze annyit kell tenniük, hogy a Lidlben történő bármilyen összegű egyenlegfeltöltésük mellé az áruházban megvásárolják az erre az akcióra kijelölt terméket vagy termékeket. A rendszer ezt automatikusan észleli, így a nyugta már a kedvezményes összegről kerül kiállításra.
A blue mobile percdíjak 2017. március 1-től 22 forintra csökkentek, emellett az internet áfára vonatkozó jogszabályváltozás eredményeképp a mobilnet díja is mérséklődött (1 GB adatforgalom 1.190 forint).
Kapcsolódó cikkeink
Új séfet igazolt a Lidl
A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >Még egyszerűbb lesz a Lidl Plus használata
A mai nappal megújul a Lidl nagy népszerűségnek örvendő digitális…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >