Egyedülálló akciót vezetett be a Lidl
Magyarországon egyedülálló akciót vezetett be a Lidl Magyarország. A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt kapnak.
Magyarországon egyedülálló akciót vezetett be a Lidl Magyarország. A vállalat által forgalmazott blue mobile márkájú mobilszolgáltatás használói március végétől nem csupán kedvezményes percdíjakkal telefonálhatnak, de hetente újabb és újabb termékekre kaphatnak 22% kedvezményt. A vásárlóknak mindössze annyit kell tenniük, hogy a Lidlben történő bármilyen összegű egyenlegfeltöltésük mellé az áruházban megvásárolják az erre az akcióra kijelölt terméket vagy termékeket. A rendszer ezt automatikusan észleli, így a nyugta már a kedvezményes összegről kerül kiállításra.
A blue mobile percdíjak 2017. március 1-től 22 forintra csökkentek, emellett az internet áfára vonatkozó jogszabályváltozás eredményeképp a mobilnet díja is mérséklődött (1 GB adatforgalom 1.190 forint).
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >