Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
🎧 Hallgasd a cikket:
A McDonald’s új zenei helyszínnel bővíti hazai jelenlétét: a Plázs Siófok szívében, közvetlenül a nagyszínpad mellett nyit „pop-up” éttermet. Az egység június 6-tól várja a vendégeket, különlegessége, hogy terasza, itthon egyedülálló módon vízre épült.
A kitelepülés központi eleme a McDonald’s pop-up étterme, amely mellett egy fagyis stand is nyílik, a Meki jól ismert fagylaltkínálatával. A helyszín legnagyobb attrakciója azonban minden bizonnyal a vízre épített terasz lesz, amely egyedülálló élményt kínál – hasonló étterme eddig még sosem volt a márkának Magyarországon. Az étterem nemcsak az esti koncertek idején tart nyitva, hanem napközben is üzemel majd, így a strandolók is beugorhatnak egy burgerre vagy fagyira.„A balatoni nyár mindig különleges, de ez a nyitás most új dimenziót nyit a vendégélményben. Büszkék vagyunk rá, hogy a McDonald’s hazai történetében először egy vízre épülő terasszal várjuk a vendégeket, ahol nemcsak a koncertnézők, de a strandolók is egész nyáron találkozhatnak kedvenc Mekis ízeikkel.”
– mondta Kiss Attila, a siófoki McDonald’s éttermeket üzemeltető franchise partner.
A kitelepülés fontos része a McDonald’s egyre meghatározóbb zenei jelenlétének is, amely a márka fiatalos, élményközpontú arculatát hivatott erősíteni. A zenei aktivitás keretében több ezer koncertjeggyel is készülnek a vendégek számára, amelyeket a MyMeki hűségprogramban összegyűjtött pontokért lehet megszerezni.„A zene és a közösségi élmények egyre fontosabb szerepet töltenek be a hazai McDonald’s életében. A Plázs Siófok egy újabb ikonikus koncerthelyszín, ahol jelen lehetünk – nemcsak étteremként, hanem élményként is. A Meki® pop-up étteremmel, a fagyikkal és a vízre épített vendégtérrel olyan atmoszférát teremtünk, ahol a vendégeink igazán jól érezhetik magukat.”
– tette hozzá Aniot Dávid, a McDonald’s Márkastratégia és Fogyasztói Élmény vezetője.
A McDonald’s zenei platformja az elmúlt években látványosan fejlődött: a márka állandó partnere a Budapest Parknak, megújult Nyugati téri zászlóshajó éttermében pedig tavaly debütált a Nyugati Lounge, amely a megszokott dj-zenével és fényfestéssel augusztus 20-ától várja újra majd a vendégeket.
Kapcsolódó cikkeink
A személyes tapasztalat segíti a megváltozott munkaképességű dolgozók elfogadását – kutatás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zokniba szőtt segítség: egy pár megvásárlásával bárki támogathatja a beteg gyermekeket és családjukat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

