Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
A McDonald’s új zenei helyszínnel bővíti hazai jelenlétét: a Plázs Siófok szívében, közvetlenül a nagyszínpad mellett nyit „pop-up” éttermet. Az egység június 6-tól várja a vendégeket, különlegessége, hogy terasza, itthon egyedülálló módon vízre épült.

„A balatoni nyár mindig különleges, de ez a nyitás most új dimenziót nyit a vendégélményben. Büszkék vagyunk rá, hogy a McDonald’s hazai történetében először egy vízre épülő terasszal várjuk a vendégeket, ahol nemcsak a koncertnézők, de a strandolók is egész nyáron találkozhatnak kedvenc Mekis ízeikkel.”
– mondta Kiss Attila, a siófoki McDonald’s éttermeket üzemeltető franchise partner.

„A zene és a közösségi élmények egyre fontosabb szerepet töltenek be a hazai McDonald’s életében. A Plázs Siófok egy újabb ikonikus koncerthelyszín, ahol jelen lehetünk – nemcsak étteremként, hanem élményként is. A Meki® pop-up étteremmel, a fagyikkal és a vízre épített vendégtérrel olyan atmoszférát teremtünk, ahol a vendégeink igazán jól érezhetik magukat.”
– tette hozzá Aniot Dávid, a McDonald’s Márkastratégia és Fogyasztói Élmény vezetője.
A McDonald’s zenei platformja az elmúlt években látványosan fejlődött: a márka állandó partnere a Budapest Parknak, megújult Nyugati téri zászlóshajó éttermében pedig tavaly debütált a Nyugati Lounge, amely a megszokott dj-zenével és fényfestéssel augusztus 20-ától várja újra majd a vendégeket.
Kapcsolódó cikkeink
Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >A világ több országában magyar felirat lesz a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hullámvölgyben a brit McDonald’s – új riválisok, régi gondok
A gyorsétterem-óriás egykor rajongással várt amerikai exportcikk volt a britek…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >