Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában a széles választék, nagyszerű kiszolgálás, frissesség, fenntarthatóság és kiváló ár-érték arány áll. A vállalatot egyedi megközelítéssel igyekszik önmagát megkülönböztetni versenytársaitól.
A Rohlik az online élelmiszer-házhozszállítási piacon egyedi megközelítéssel tűnik ki a versenytársak közül – mondta el Petr Chvojka, a cég saját márkákért felelős vezetője egy a PLMA Live-nak adott exkluzív interjúban. Míg a versenytársak például a gyorskereskedelmet vagy a „click and collect” megoldást alkalmazzák, addig a Rohlik a vásárlóknak gyors és pontos kiszállítást kínál. A vállalat egyik fő megkülönböztető jegye a 15 perces kiszállítási időablak, mely lehetővé teszi, hogy a vásárlóknak ne kelljen otthon várniuk egész délután, hanem pontosan tudják, mikor érkezik a futár a rendelésükkel.
A szakember szerint ebben kulcsszerep jut az automatizált fulfilment központoknak, különösen a nyugati országokban. A vállalat az emberi beavatkozás minimalizálására és a mesterséges intelligencia használatára törekszik, hogy javítsa rendelés-összeállítási folyamatát és növelje nyereségességét.
A cég hosszú távú célja, hogy saját márkás termékei a csoportszintű nettó bevétel 20%-át adják. Ehhez 15-20 különböző márkanevet és 800-1000 különféle terméket szeretnének fejleszteni.
Petr Chvojka szerint a beszállítóknak érdemes az online piacot, mint új értékesítési csatornát kihasználniuk. Hangsúlyozta, hogy az e-kereskedelem, különösen az élelmiszerpiacon, komoly növekedési potenciállal kecsegtet, és az időben becsatlakozó cégek előnyre tehetnek szert „e-food forradalomban”.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >