Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában a széles választék, nagyszerű kiszolgálás, frissesség, fenntarthatóság és kiváló ár-érték arány áll. A vállalatot egyedi megközelítéssel igyekszik önmagát megkülönböztetni versenytársaitól.
A Rohlik az online élelmiszer-házhozszállítási piacon egyedi megközelítéssel tűnik ki a versenytársak közül – mondta el Petr Chvojka, a cég saját márkákért felelős vezetője egy a PLMA Live-nak adott exkluzív interjúban. Míg a versenytársak például a gyorskereskedelmet vagy a „click and collect” megoldást alkalmazzák, addig a Rohlik a vásárlóknak gyors és pontos kiszállítást kínál. A vállalat egyik fő megkülönböztető jegye a 15 perces kiszállítási időablak, mely lehetővé teszi, hogy a vásárlóknak ne kelljen otthon várniuk egész délután, hanem pontosan tudják, mikor érkezik a futár a rendelésükkel.
A szakember szerint ebben kulcsszerep jut az automatizált fulfilment központoknak, különösen a nyugati országokban. A vállalat az emberi beavatkozás minimalizálására és a mesterséges intelligencia használatára törekszik, hogy javítsa rendelés-összeállítási folyamatát és növelje nyereségességét.
A cég hosszú távú célja, hogy saját márkás termékei a csoportszintű nettó bevétel 20%-át adják. Ehhez 15-20 különböző márkanevet és 800-1000 különféle terméket szeretnének fejleszteni.
Petr Chvojka szerint a beszállítóknak érdemes az online piacot, mint új értékesítési csatornát kihasználniuk. Hangsúlyozta, hogy az e-kereskedelem, különösen az élelmiszerpiacon, komoly növekedési potenciállal kecsegtet, és az időben becsatlakozó cégek előnyre tehetnek szert „e-food forradalomban”.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >