Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában a széles választék, nagyszerű kiszolgálás, frissesség, fenntarthatóság és kiváló ár-érték arány áll. A vállalatot egyedi megközelítéssel igyekszik önmagát megkülönböztetni versenytársaitól.
A Rohlik az online élelmiszer-házhozszállítási piacon egyedi megközelítéssel tűnik ki a versenytársak közül – mondta el Petr Chvojka, a cég saját márkákért felelős vezetője egy a PLMA Live-nak adott exkluzív interjúban. Míg a versenytársak például a gyorskereskedelmet vagy a „click and collect” megoldást alkalmazzák, addig a Rohlik a vásárlóknak gyors és pontos kiszállítást kínál. A vállalat egyik fő megkülönböztető jegye a 15 perces kiszállítási időablak, mely lehetővé teszi, hogy a vásárlóknak ne kelljen otthon várniuk egész délután, hanem pontosan tudják, mikor érkezik a futár a rendelésükkel.
A szakember szerint ebben kulcsszerep jut az automatizált fulfilment központoknak, különösen a nyugati országokban. A vállalat az emberi beavatkozás minimalizálására és a mesterséges intelligencia használatára törekszik, hogy javítsa rendelés-összeállítási folyamatát és növelje nyereségességét.
A cég hosszú távú célja, hogy saját márkás termékei a csoportszintű nettó bevétel 20%-át adják. Ehhez 15-20 különböző márkanevet és 800-1000 különféle terméket szeretnének fejleszteni.
Petr Chvojka szerint a beszállítóknak érdemes az online piacot, mint új értékesítési csatornát kihasználniuk. Hangsúlyozta, hogy az e-kereskedelem, különösen az élelmiszerpiacon, komoly növekedési potenciállal kecsegtet, és az időben becsatlakozó cégek előnyre tehetnek szert „e-food forradalomban”.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >KPMG: Megváltoztatja a játékszabályokat a mesterséges intelligencia a pénzügyekben
Egyre nagyobb teret nyer a pénzügyi területen a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >