Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában a széles választék, nagyszerű kiszolgálás, frissesség, fenntarthatóság és kiváló ár-érték arány áll. A vállalatot egyedi megközelítéssel igyekszik önmagát megkülönböztetni versenytársaitól.
A Rohlik az online élelmiszer-házhozszállítási piacon egyedi megközelítéssel tűnik ki a versenytársak közül – mondta el Petr Chvojka, a cég saját márkákért felelős vezetője egy a PLMA Live-nak adott exkluzív interjúban. Míg a versenytársak például a gyorskereskedelmet vagy a „click and collect” megoldást alkalmazzák, addig a Rohlik a vásárlóknak gyors és pontos kiszállítást kínál. A vállalat egyik fő megkülönböztető jegye a 15 perces kiszállítási időablak, mely lehetővé teszi, hogy a vásárlóknak ne kelljen otthon várniuk egész délután, hanem pontosan tudják, mikor érkezik a futár a rendelésükkel.
A szakember szerint ebben kulcsszerep jut az automatizált fulfilment központoknak, különösen a nyugati országokban. A vállalat az emberi beavatkozás minimalizálására és a mesterséges intelligencia használatára törekszik, hogy javítsa rendelés-összeállítási folyamatát és növelje nyereségességét.
A cég hosszú távú célja, hogy saját márkás termékei a csoportszintű nettó bevétel 20%-át adják. Ehhez 15-20 különböző márkanevet és 800-1000 különféle terméket szeretnének fejleszteni.
Petr Chvojka szerint a beszállítóknak érdemes az online piacot, mint új értékesítési csatornát kihasználniuk. Hangsúlyozta, hogy az e-kereskedelem, különösen az élelmiszerpiacon, komoly növekedési potenciállal kecsegtet, és az időben becsatlakozó cégek előnyre tehetnek szert „e-food forradalomban”.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >