Egyedi csomagolással csatlakozott a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához a Naszálytej
2023 tavaszán újra indult a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ennek apropójaként a Naszálytej Zrt.-nél úgy döntöttünk, hogy hosszú évek óta elkötelezett védjegyhasználóként mi is csatlakozunk ehhez a kezdeményezéshez, és létrehozunk egy olyan egyedi, a kampány üzenetét hordozó tejcsomagolást, amelyen keresztül a vásárlók és a fogyasztók széles köréhez tudjuk eljuttatni a kampány fő üzenetét.
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” szlogennel ellátott 2,8%-os ESL tej márkatermékkel a vásárlók 2023 tavaszán a Penny üzleteiben és az Auchan-áruházakban találkozhattak, majd a sikeres kampánynak köszönhetően augusztusban és szeptemberben mindkét lánc megismételte a termék akcióját.
Az „emblematikus” termékkel megvalósult közös kampány kiváló példája annak, hogyan tudnak a hazai termékek érdekében a gyártók és a kereskedők együttműködni, és milyen erő rejlik ebben az összefogásban! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >