Egyedi csomagolással csatlakozott a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához a Naszálytej
2023 tavaszán újra indult a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ennek apropójaként a Naszálytej Zrt.-nél úgy döntöttünk, hogy hosszú évek óta elkötelezett védjegyhasználóként mi is csatlakozunk ehhez a kezdeményezéshez, és létrehozunk egy olyan egyedi, a kampány üzenetét hordozó tejcsomagolást, amelyen keresztül a vásárlók és a fogyasztók széles köréhez tudjuk eljuttatni a kampány fő üzenetét.
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” szlogennel ellátott 2,8%-os ESL tej márkatermékkel a vásárlók 2023 tavaszán a Penny üzleteiben és az Auchan-áruházakban találkozhattak, majd a sikeres kampánynak köszönhetően augusztusban és szeptemberben mindkét lánc megismételte a termék akcióját.
Az „emblematikus” termékkel megvalósult közös kampány kiváló példája annak, hogyan tudnak a hazai termékek érdekében a gyártók és a kereskedők együttműködni, és milyen erő rejlik ebben az összefogásban! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Támogatás táplálékallergiás gyermekeknek
A Naszálytej Zrt. sikeresen lezárta idei CSR-kampányát, amelynek célja a táplálékallergiás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >