Egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít az Asda
Az Asda egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít, ahol a vásárlóknak lehetőségük nyílik a személyes bevásárlóval közvetlenül beszélni, preferenciájukat valós időben jelezni felé és az esetleges helyettesítő termékekről egyeztetni.
A szolgáltatás az ezzel 60 új munkahelyet teremtő on-demand házhozszállítási platformmal, a buymie-vel való együttműködés keretében történik és a jelenlegi kísérleti jelleggel futó projekt keretében Bristol és Leeds 10 üzletében elérhető.
A szolgáltatás keretei között az Asda teljes termékkínálata kapható, és korlátozás nélküli termékszám rendelhető. A bristoli rendeléseket a buymie már meglévő alkalmazásán keresztül fogadja és teljesíti, míg a Leedsben rendelők számára a három hónapos tesztidőszakra külön fejlesztett app készült.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét az ALDI, már 3,2 millió magyar fogyasztó számára elérhető a házhoz szállítás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fontos AI-megállapodást kötött az Asda és a Microsoft
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

