Egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít az Asda
Az Asda egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít, ahol a vásárlóknak lehetőségük nyílik a személyes bevásárlóval közvetlenül beszélni, preferenciájukat valós időben jelezni felé és az esetleges helyettesítő termékekről egyeztetni.
A szolgáltatás az ezzel 60 új munkahelyet teremtő on-demand házhozszállítási platformmal, a buymie-vel való együttműködés keretében történik és a jelenlegi kísérleti jelleggel futó projekt keretében Bristol és Leeds 10 üzletében elérhető.
A szolgáltatás keretei között az Asda teljes termékkínálata kapható, és korlátozás nélküli termékszám rendelhető. A bristoli rendeléseket a buymie már meglévő alkalmazásán keresztül fogadja és teljesíti, míg a Leedsben rendelők számára a három hónapos tesztidőszakra külön fejlesztett app készült.
Kapcsolódó cikkeink
Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >