Egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít az Asda
Az Asda egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít, ahol a vásárlóknak lehetőségük nyílik a személyes bevásárlóval közvetlenül beszélni, preferenciájukat valós időben jelezni felé és az esetleges helyettesítő termékekről egyeztetni.
A szolgáltatás az ezzel 60 új munkahelyet teremtő on-demand házhozszállítási platformmal, a buymie-vel való együttműködés keretében történik és a jelenlegi kísérleti jelleggel futó projekt keretében Bristol és Leeds 10 üzletében elérhető.
A szolgáltatás keretei között az Asda teljes termékkínálata kapható, és korlátozás nélküli termékszám rendelhető. A bristoli rendeléseket a buymie már meglévő alkalmazásán keresztül fogadja és teljesíti, míg a Leedsben rendelők számára a három hónapos tesztidőszakra külön fejlesztett app készült.
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amikor a mesterséges intelligencia segít a klímavédelemben
Valódi vállalásokkal valódi hatást érhetünk el a természet- és klímavédelemben…
Tovább olvasom >Nagy Márton: nagy az esélye az árréscsökkentés fenntartásának
Nagy esélye van annak, hogy az árréscsökkentési intézkedést nem vezetik…
Tovább olvasom >A magyar mellett a szlovák malomiparosok is elutasítják a rovarokat az élelmiszerekben
A Szlovák Malomipari Szövetség csatlakozott a hazai pékek kezdeményezéséhez, és…
Tovább olvasom >