Egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít az Asda
Az Asda egy órán belüli személyes bevásárlási szolgáltatást indít, ahol a vásárlóknak lehetőségük nyílik a személyes bevásárlóval közvetlenül beszélni, preferenciájukat valós időben jelezni felé és az esetleges helyettesítő termékekről egyeztetni.
A szolgáltatás az ezzel 60 új munkahelyet teremtő on-demand házhozszállítási platformmal, a buymie-vel való együttműködés keretében történik és a jelenlegi kísérleti jelleggel futó projekt keretében Bristol és Leeds 10 üzletében elérhető.
A szolgáltatás keretei között az Asda teljes termékkínálata kapható, és korlátozás nélküli termékszám rendelhető. A bristoli rendeléseket a buymie már meglévő alkalmazásán keresztül fogadja és teljesíti, míg a Leedsben rendelők számára a három hónapos tesztidőszakra külön fejlesztett app készült.
Kapcsolódó cikkeink
Felveszik a kesztyűt a saját márkák
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-Scanner című májusi hírlevele a…
Tovább olvasom >Elektromos kiszállító furgonokat vezetett be a Tesco
Teljesen elektromos meghajtású furgonokat vezetett be házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco;…
Tovább olvasom >Már 73 Balaton-parti településen szállít házhoz a Tesco
A Tesco tapolcai hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatáshoz,…
Tovább olvasom >További cikkeink
9,4%-kal nőtt az ipari termelés májusban
A várakozásokat felülmúlva, 9,4%-kal nőtt az ipari termelés májusban, míg munkanaphatással…
Tovább olvasom >KSH: májusban 11,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi üzletek forgalma
Májusban a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers adat szerint 12,0,…
Tovább olvasom >Elemzők: a kiskereskedelmi adatokból látszik a vásárlási szokások változása
A háztartások fogyasztása májusban tetőzhetett, az első negyedévi állami juttatások…
Tovább olvasom >