Egy oldal, ahol a vevő és a tulajdonos kommunikál

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 10. 09:35

A yelp.com nevű san-franciascóból működő, nemzetközi oldal lényege, hogy a fogyasztók leírhassák tapasztalataikat boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban – most a tulajdonosok is reagálhatnak.

Az oldal lényege induláskor pont az volt, hogy a fogyasztók számára elérhetővé tegye a többi ember véleményét és tapasztalatát boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. A tulajdonosok maguk kérték, hadd legyen lehetőségük kommentálni a leírtakat. Emellett új opció is létrejött: privát üzenet a vásárló és a termék, szolgáltatás tulajdonosa között, a nagy fórumszerű személyes vitákat elkerülendő.





Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek