Egy oldal, ahol a vevő és a tulajdonos kommunikál
A yelp.com nevű san-franciascóból működő, nemzetközi oldal lényege, hogy a fogyasztók leírhassák tapasztalataikat boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban – most a tulajdonosok is reagálhatnak.
Az oldal lényege induláskor pont az volt, hogy a fogyasztók számára elérhetővé tegye a többi ember véleményét és tapasztalatát boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. A tulajdonosok maguk kérték, hadd legyen lehetőségük kommentálni a leírtakat. Emellett új opció is létrejött: privát üzenet a vásárló és a termék, szolgáltatás tulajdonosa között, a nagy fórumszerű személyes vitákat elkerülendő.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Fuzetea Mangó-Ananász
A Fuzetea limitált nyári ízei közt egy ismerős termékkel találkozhatnak…
Tovább olvasom >1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >Fütyülős Tutti Frutti
Közeledik az év legszínesebb időszaka, ezzel érkezik a Fütyülős egyik…
Tovább olvasom >