Egy oldal, ahol a vevő és a tulajdonos kommunikál
A yelp.com nevű san-franciascóból működő, nemzetközi oldal lényege, hogy a fogyasztók leírhassák tapasztalataikat boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban – most a tulajdonosok is reagálhatnak.
Az oldal lényege induláskor pont az volt, hogy a fogyasztók számára elérhetővé tegye a többi ember véleményét és tapasztalatát boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. A tulajdonosok maguk kérték, hadd legyen lehetőségük kommentálni a leírtakat. Emellett új opció is létrejött: privát üzenet a vásárló és a termék, szolgáltatás tulajdonosa között, a nagy fórumszerű személyes vitákat elkerülendő.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
MAZZINI PRÉMIUM Air Fryer Sütőpapír
A termék 2-féle formában (kerek és szögletes) és méretben kapható.…
Tovább olvasom >Szafi Life Lisztkeverék Kovászoláshoz 1000 g
Gluténmentes, citromsavmentes, vegán kovász alap, amelynek segítségével citromlé, citromsav, ecet és…
Tovább olvasom >Herbiovit gyógynövényes natúrkozmetikumok
Új dimenzió a gyógynövényes bőrápolásban. A régi, elavult gyógynövényes krémeket…
Tovább olvasom >