Egy oldal, ahol a vevő és a tulajdonos kommunikál
A yelp.com nevű san-franciascóból működő, nemzetközi oldal lényege, hogy a fogyasztók leírhassák tapasztalataikat boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban – most a tulajdonosok is reagálhatnak.
Az oldal lényege induláskor pont az volt, hogy a fogyasztók számára elérhetővé tegye a többi ember véleményét és tapasztalatát boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. A tulajdonosok maguk kérték, hadd legyen lehetőségük kommentálni a leírtakat. Emellett új opció is létrejött: privát üzenet a vásárló és a termék, szolgáltatás tulajdonosa között, a nagy fórumszerű személyes vitákat elkerülendő.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Coccolino Wonder Wash mosógél
A Coccolino Wonder Wash megoldást kínál a felgyorsult mindennapokra: az…
Tovább olvasom >Tormaricum zöldségkrémek
Bemutatkozik a Tormaricum új termékcsaládja, melynek első három tagja a…
Tovább olvasom >HARIBO Mega-Roulette F!ZZ 45 g
Ha folyton úton vagy, rohansz reggel, rohansz este, és a…
Tovább olvasom >