Egy oldal, ahol a vevő és a tulajdonos kommunikál
A yelp.com nevű san-franciascóból működő, nemzetközi oldal lényege, hogy a fogyasztók leírhassák tapasztalataikat boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban – most a tulajdonosok is reagálhatnak.
Az oldal lényege induláskor pont az volt, hogy a fogyasztók számára elérhetővé tegye a többi ember véleményét és tapasztalatát boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. A tulajdonosok maguk kérték, hadd legyen lehetőségük kommentálni a leírtakat. Emellett új opció is létrejött: privát üzenet a vásárló és a termék, szolgáltatás tulajdonosa között, a nagy fórumszerű személyes vitákat elkerülendő.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Paclan Színvédő Kendő
A Paclan Színvédő Kendő gazdaságos, 15 lapos kiszerelésben érhető el,…
Tovább olvasom >Fun Bites – Mókás Útravalók
Fedezd fel a Fun Bites édességeit: csokoládéba mártott gumicukor, mályvacukor,…
Tovább olvasom >Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >