Egy oldal, ahol a vevő és a tulajdonos kommunikál
A yelp.com nevű san-franciascóból működő, nemzetközi oldal lényege, hogy a fogyasztók leírhassák tapasztalataikat boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban – most a tulajdonosok is reagálhatnak.
Az oldal lényege induláskor pont az volt, hogy a fogyasztók számára elérhetővé tegye a többi ember véleményét és tapasztalatát boltokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban. A tulajdonosok maguk kérték, hadd legyen lehetőségük kommentálni a leírtakat. Emellett új opció is létrejött: privát üzenet a vásárló és a termék, szolgáltatás tulajdonosa között, a nagy fórumszerű személyes vitákat elkerülendő.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
TUTTI Sweety Édes fogások
A TUTTI Sweety termékcsalád a klasszikus édes fogásokat hozza vissza…
Tovább olvasom >Freego, Gluténmentes leveles sajtos pogácsa, előkelesztett, gyorsfagyasztott
A Freego legújabb innovációja: a Freego Gluténmentes Leveles Sajtos Pogácsa,…
Tovább olvasom >Márka Szőlő-Vattacukor ízű szénsavas üdítőital
A kezdetben limitált kiadású Szőlő-vattacukor termékünk a nagy érdeklődésre való…
Tovább olvasom >