Egy magyar startup újítja meg a tejmentes tejtermékek piacát
A Capriovus, a szigetcsépi székhelyű családi vállalkozás, a világon egyedülálló módon újítja meg a tejmentes tejtermékek piacát. A vállalat a ToTu-termékcsaláddal lépett piacra, melynek keretében tojásfehérjéből készült tartósítószertől, aromától, színezéktől és hozzáadott cukortól mentes alternatívákat fejlesztettek ki, beleértve a tejfölt, túrót, sajtkrémet és más termékeket.
A Capriovus már 1992 óta működik, és az élelmiszer- és agrármérnökökből álló mintegy 80 fős szakembercsapata komoly tudással rendelkezik a tojásalapú termékek előállításában. A vállalat saját maga termeli ki az előállításhoz szükséges tojásokat, és évente 250 millió darab tojásból állít elő különböző tojásalapú termékeket, mint például tojásport, főtt tojást és tojáslevet – írja a vg.hu.
A ToTu-termékcsalád egyedi megközelítést képvisel a tejmentes alternatívák terén, különlegesnek számítva a világpiacon. A Capriovus a Tojás Tudatosan rövidítésével jellemezte ezen termékeket, kiemelve azokat a tejfehérje- és laktózérzékenyek számára. A vállalat szakembere, Németh Csaba, a Capriovus kutatás-fejlesztési igazgatója elmondta, hogy a ToTu-termékek a tojásfehérjéből származó szinte tiszta fehérjét tartalmazzák, ellentétben a piacon gyakran megtalálható növényi alapú alternatívákkal, melyek gyakran szénhidrátokban gazdagok.
A cég a saját laboratóriumában és a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemmel együttműködve végzi a termékeinek minőségellenőrzését. A Capriovus a ToTu-termékek mellett más innovációkra is fókuszál, és a következő hónapokban tervezi bemutatni a kollagénes-tejmentes termékeket, melyek segíthetnek a sérült sportolóknak. Emellett a gyerekek számára kakaóhelyettesítő fejlesztésén is dolgoznak.
A vállalat a COVID-19-járvány miatt tapasztalt nehézségek ellenére sikeresen adaptálta üzleti modelljét, és új piaci rést talált a ToTu-termékekkel. A Capriovus továbbra is elkötelezett a magas minőségű, egészséges élelmiszerek előállítása iránt, és folyamatosan bővíti kínálatát a fogyasztók igényeinek kielégítésére.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú joghurtok piaca 2033-ra értékben 12,1 milliárd dollárra bővülhet
Az egekbe szökött a tejmentes, tisztán növényi alapú joghurtok iránti…
Tovább olvasom >A vegán csokoládépiac gyors bővülését jósolják szakértők
A tejmentes és vegán csokoládék piaca a tejalapú csokoládék rovására…
Tovább olvasom >Teljességgel tejmentesen
A jelenlegi inflációs környezetben minden kategóriában árérzékenyek a fogyasztók, nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >