Egy korty Recesszió vöröset?

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 02. 05. 08:00

Ahogy állítólag az igazán gazdagok akkor vá-sárolnak a tőzsdén, ami-kor mindenki elad, az is logikus, hogy recesszió idején is sokan gazdagodhatnak meg. Kaliforniában az utóbbi hónapokban néhány – valószínűleg jó marketingérzékkel rendelkező – borász húz hasznot a gazdasági visszaesésből: ősszel került a piacra a Concannon pincészet két vörös- és egy fehérbora Recession Red, illetve Recession White néven, palackonként 5 dollár körüli áron (arrafelé a 10 dollár alatti bort olcsónak tartják). A pincészet szerint nem a gyengébb borminőség az oka termékeik alacsony árának, hanem mert egyszerű, olcsó címkéket és újrafelhasznált műanyagból készült dugót használnak, valamint könnyített üveget, aminek a szállítási költségei is kisebbek. A recesszió borát feltehetően könnyen elfogadják majd a vásárlók azután, hogy az utóbbi időben a népszerű kétdolláros Two Buck Chuck borok bebizonyították a közvéleménynek: olcsón is lehet egészen jó borokat csinálni.

Kapcsolódó cikkeink