Egy korty Recesszió vöröset?
Ahogy állítólag az igazán gazdagok akkor vá-sárolnak a tőzsdén, ami-kor mindenki elad, az is logikus, hogy recesszió idején is sokan gazdagodhatnak meg. Kaliforniában az utóbbi hónapokban néhány – valószínűleg jó marketingérzékkel rendelkező – borász húz hasznot a gazdasági visszaesésből: ősszel került a piacra a Concannon pincészet két vörös- és egy fehérbora Recession Red, illetve Recession White néven, palackonként 5 dollár körüli áron (arrafelé a 10 dollár alatti bort olcsónak tartják). A pincészet szerint nem a gyengébb borminőség az oka termékeik alacsony árának, hanem mert egyszerű, olcsó címkéket és újrafelhasznált műanyagból készült dugót használnak, valamint könnyített üveget, aminek a szállítási költségei is kisebbek. A recesszió borát feltehetően könnyen elfogadják majd a vásárlók azután, hogy az utóbbi időben a népszerű kétdolláros Two Buck Chuck borok bebizonyították a közvéleménynek: olcsón is lehet egészen jó borokat csinálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >