Egy korty Recesszió vöröset?
Ahogy állítólag az igazán gazdagok akkor vá-sárolnak a tőzsdén, ami-kor mindenki elad, az is logikus, hogy recesszió idején is sokan gazdagodhatnak meg. Kaliforniában az utóbbi hónapokban néhány – valószínűleg jó marketingérzékkel rendelkező – borász húz hasznot a gazdasági visszaesésből: ősszel került a piacra a Concannon pincészet két vörös- és egy fehérbora Recession Red, illetve Recession White néven, palackonként 5 dollár körüli áron (arrafelé a 10 dollár alatti bort olcsónak tartják). A pincészet szerint nem a gyengébb borminőség az oka termékeik alacsony árának, hanem mert egyszerű, olcsó címkéket és újrafelhasznált műanyagból készült dugót használnak, valamint könnyített üveget, aminek a szállítási költségei is kisebbek. A recesszió borát feltehetően könnyen elfogadják majd a vásárlók azután, hogy az utóbbi időben a népszerű kétdolláros Two Buck Chuck borok bebizonyították a közvéleménynek: olcsón is lehet egészen jó borokat csinálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >Templomi jótékonyság, 21. század – A nap videója
A Shirdi-ben található Shri Saibaba templom Ázsia egyik legnagyobb konyhájával…
Tovább olvasom >Szállodai fenntarthatóság – A nap képe
Kicsit extrém ötletnek tűnik, de azt mondják, a vendégek által…
Tovább olvasom >