Egy kocka gyengédség csak neked
A Milka útjára indította a szeretetet egy elküldhető, utolsó kocka csoki formájában. Egy tábla csoki utolsó kockája megállít egy pillanatra: elgondolkodtat, hogy ki lehet az a fontos személy az életünkben, akivel a tábla legértékesebb darabját, az utolsó kockát is megosztanánk.
Május elején a Milka olyan táblás csokoládét hozott forgalomba hazánkban, amelyből hiányzik egy kocka. Az utolsó. A legfontosabb. A hiányzó kockát a vásárló a gyártó segítségével eljuttathatja valakinek, aki igazán fontos neki.
A lila tehenes márka a számára legfontosabb üzenetet szeretné ezzel közvetíteni, hogy egy apróság is elég ahhoz, hogy kimutasd az érzelmeid. Merj gyengéd lenni.
A márka 2011-es nemzetközi felméréséből (Milka Tenderness Report) az derült ki, hogy a vizsgált 17 ország polgárai közül mi magyarok vagyunk a leggyengédebbek: az akkor megkérdezettek 58 százaléka azt nyilatkozta, hogy naponta kinyilvánítja szeretetét, kedvességét közvetlen környezetében.
A csokoládégyártó és a Bucholcz Consulting idei, hazai lakossági körökben végzett közös felméréséből
kiderül, hogy szinte kivétel nélkül (91%) minden megkérdezett lemondana a táblája utolsó kockájáról a
családja vagy legjobb barátja kedvéért (párja 19%, testvére 15%, gyermeke 14%, szülei 11%, barát
14%). Az idősebb (50+) korosztály számára ez szinte nem is kérdés, a fiatalok (18 év alattiak) egy picit
még szégyenlősebbek, mint érettebb társaik.
„Kíváncsiak voltunk, hogy a 4 évvel ezelőtti felmérés eredményeit egy ilyen aprósággal, mint egy utolsó kocka csoki küldésének a lehetősége alá tudjuk-e támasztani. Ez a gesztus az érzelmek kifejezésére biztat, egyszerű ajándékozás mellett kiváló alkalom arra, hogy elgondolkodjunk az utolsó kocka lélektani hatásain, és a számunkra fontos személyeken. Igen pozitív visszajelzés, hogy a felmérésben részt vevők kifejezetten örültek, hogy megállítottuk őket egy pillanatra, és így elindítottunk bennük pár gondolatot, egy kis gyengédségre inspiráltuk őket” – mondta Pósa-Somos Ágnes, a Mondelēz International táblás csokikért felelős márkamenedzsere.
A mai rohanó világban épp a legfontosabbra nincs elég időnk. Ha a szeretet körülölel, észre sem vesszük, a hiányát ellenben azonnal érezzük. Éppen ezért még ma szerezzünk örömöt valakinek! Csak ki kell próbálni: ha a villamoson ránk mosolyog valaki, mosolyogjunk vissza, engedjünk magunk elé valakit a sorba, vagy küldjünk egy kocka csokit szerettünknek szebbé téve ezzel a napját. Meglátjuk, milyen jó érzéssel tölt el minket is ez a figyelmesség.
Kapcsolódó cikkeink
Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >