Egy hét fizetett szabadságot ad új kutyát nevelő alkalmazottainak a skóciai sörfőzde
Egy hét fizetett szabadságot biztosít alkalmazottainak a skóciai BrewDog sörfőzde, ha családjukba új kutya érkezik.
A kézműves söröket készítő BrewDog nemcsak Nagy-Britanniában, hanem az Egyesült Államokban hamarosan megnyíló sörfőzdéjében is bevezeti a nem mindennapos juttatást – adta hírül pénteken a The Sun című brit bulvárlap.
A skót sörfőzdét 2007-ben alapította James Watt és Martin Dickie, valamint Bracken nevű kutyájuk. A sörfőzdének mintegy ezer alkalmazottja van, és a skóciai Ellonban lévő központjukban azóta már 50 kutya is „dolgozik”.
„A kutyák jelenléte az irodákban mindenkit lehűt és nyugodttá tesz, de tudjuk jól, hogy egy új kutya érkezése, legyen az kölyökkutya vagy egy izgatott mentőkutya, stresszes lehet mind az ember, mind az állat számára. A ‘mancsszabadsággal’ támogatjuk az ideges ebeket és gazdáikat kapcsolatuk nagyon fontos első napjaiban” – közölte a cég szóvivője.
James Watt hangsúlyozta, hogy mindig magasabb szintre akarták emelni a személyzetnek nyújtott juttatásokat. „A BrewDognál mindenekelőtt két prioritásunk van, az emberek és a sör. És nagyon-nagyon szeretjük a kutyákat” – tette hozzá.
„Nem könnyű feladat megpróbálni zsonglőrködni a munkával, és egy új kutyát hozzászoktatni az életünkhöz, és számos alkalmazottunknak van négylábú barátja otthon. Ezt a stresszes helyzetet akarjuk elkerülni, és engedni, hogy dolgozóinknak legyen idejük új kölyökkutyáikat vagy kutyáikat üdvözölni családjukban” – magyarázta Watt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Négylábú társainkkal négykeréken: így lehet élvezetes és biztonságos a közös utazás
A nyári szezonban sokan házi kedvencükkel együtt indulnak vakációzni. A…
Tovább olvasom >Távozik az egyik legnagyobb kézműves sörfőzde első embere
James Watt, a BrewDog kézműves sörfőzde társalapítója és vezérigazgatója, 17…
Tovább olvasom >Havi 12 ezer forintot költenek a magyarok kutyájuk etetésére
Egy kutya etetése havonta átlagosan mintegy 12 ezer forintba kerül;…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >