Egy hét fizetett szabadságot ad új kutyát nevelő alkalmazottainak a skóciai sörfőzde
Egy hét fizetett szabadságot biztosít alkalmazottainak a skóciai BrewDog sörfőzde, ha családjukba új kutya érkezik.
A kézműves söröket készítő BrewDog nemcsak Nagy-Britanniában, hanem az Egyesült Államokban hamarosan megnyíló sörfőzdéjében is bevezeti a nem mindennapos juttatást – adta hírül pénteken a The Sun című brit bulvárlap.
A skót sörfőzdét 2007-ben alapította James Watt és Martin Dickie, valamint Bracken nevű kutyájuk. A sörfőzdének mintegy ezer alkalmazottja van, és a skóciai Ellonban lévő központjukban azóta már 50 kutya is „dolgozik”.
„A kutyák jelenléte az irodákban mindenkit lehűt és nyugodttá tesz, de tudjuk jól, hogy egy új kutya érkezése, legyen az kölyökkutya vagy egy izgatott mentőkutya, stresszes lehet mind az ember, mind az állat számára. A ‘mancsszabadsággal’ támogatjuk az ideges ebeket és gazdáikat kapcsolatuk nagyon fontos első napjaiban” – közölte a cég szóvivője.
James Watt hangsúlyozta, hogy mindig magasabb szintre akarták emelni a személyzetnek nyújtott juttatásokat. „A BrewDognál mindenekelőtt két prioritásunk van, az emberek és a sör. És nagyon-nagyon szeretjük a kutyákat” – tette hozzá.
„Nem könnyű feladat megpróbálni zsonglőrködni a munkával, és egy új kutyát hozzászoktatni az életünkhöz, és számos alkalmazottunknak van négylábú barátja otthon. Ezt a stresszes helyzetet akarjuk elkerülni, és engedni, hogy dolgozóinknak legyen idejük új kölyökkutyáikat vagy kutyáikat üdvözölni családjukban” – magyarázta Watt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Heineken vegyesvállalat építi meg Dubaj első kereskedelmi sörfőzdéjét
Egy a Heineken által létrehozott joint venture tervezi felépíteni az…
Tovább olvasom >Zöld lámpát kaptak a rovaralapú állateledelek a gazdiktól
Egy új tanulmány szerint a macskatulajdonosok 62%-a és a kutyatulajdonosok…
Tovább olvasom >Az otthontalan kisállatok sorsa csak rajtunk múlik
Nyílik az ajtó, ők pedig ott várnak ránk, hogy feltétel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >