Egy hét a retail marketing jegyében
A magyar POPAI anyaszervezete a Shop! éves, kihagyhatatlannak beharangozott nemzetközi találkozóját, az ideation szakmai eseményt idén Colombusban (Ohioállam, USA) rendezik meg október 23–25-én.
A konferencián a kiskereskedelemet és a vásárláshelyi marketinget érintő előadások mellett az együttműködés, képzés, kapcsolatépítés is komoly szerepet kap. Itt kerül sor a már hagyományosnak számító, egész napos „Retail Challenge” versenyre is, amelynek keretében a konferencia résztvevői, gyakorló kereskedelmi, márkaoldali, ügynökségi, beszállítói szakemberek csoportokba rendeződve oldanak meg egy előre meghatározott interaktív feladatot, amelynek az eredményét prezentálják, és a végén a zsűri és a közönség díjait is kiosztják.
Idén újdonság, hogy másnap ugyanezen a helyszínen, a Hilton Colombus rendezvénytermeiben ugyanennek az iparágnak egy másik neves, nemzetközi eseménye, az IRDC 2022 (International Retail Design Conference) kezdődik meg, így, aki ideutazik, egy teljes hetet tölthet el a Marketing at Retail jegyében. Október 26–27-én a kereskedelmi dizájn, boltformátumok, trendirányzatok megismerése mellett több inspirációs, új és ikonikus boltot és vendéglátó egységet felölelő túrára is jelentkezhetnek az érdeklődők. 16 éve a konferencia keretében rendezik meg azt a kétórás „Iron Merchant Challenge” versenyt, ahol a kreativitás, improvizáció, csapatszellem, közönségbevonás mellett a mindig izgalommal várt titkos összetevő is borzolja a kedélyeket. A csapatokba a közönség tagjai mellett előadók és szponzorok is csatlakoznak, hogy egy adott témában az alapanyagok összevisszaságából és a titkos összetevőből megalkossák a győztes displayt.
//
Kapcsolódó cikkeink
CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Az Innovációk napja konferencia Önt is várja május 16-án!
Egész napos, csakis innovációkat fókuszba állító eseményt szervezünk Merre tartanak az innovációk? címmel, május…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >