Egy hét a retail marketing jegyében
A magyar POPAI anyaszervezete a Shop! éves, kihagyhatatlannak beharangozott nemzetközi találkozóját, az ideation szakmai eseményt idén Colombusban (Ohioállam, USA) rendezik meg október 23–25-én.
A konferencián a kiskereskedelemet és a vásárláshelyi marketinget érintő előadások mellett az együttműködés, képzés, kapcsolatépítés is komoly szerepet kap. Itt kerül sor a már hagyományosnak számító, egész napos „Retail Challenge” versenyre is, amelynek keretében a konferencia résztvevői, gyakorló kereskedelmi, márkaoldali, ügynökségi, beszállítói szakemberek csoportokba rendeződve oldanak meg egy előre meghatározott interaktív feladatot, amelynek az eredményét prezentálják, és a végén a zsűri és a közönség díjait is kiosztják.
Idén újdonság, hogy másnap ugyanezen a helyszínen, a Hilton Colombus rendezvénytermeiben ugyanennek az iparágnak egy másik neves, nemzetközi eseménye, az IRDC 2022 (International Retail Design Conference) kezdődik meg, így, aki ideutazik, egy teljes hetet tölthet el a Marketing at Retail jegyében. Október 26–27-én a kereskedelmi dizájn, boltformátumok, trendirányzatok megismerése mellett több inspirációs, új és ikonikus boltot és vendéglátó egységet felölelő túrára is jelentkezhetnek az érdeklődők. 16 éve a konferencia keretében rendezik meg azt a kétórás „Iron Merchant Challenge” versenyt, ahol a kreativitás, improvizáció, csapatszellem, közönségbevonás mellett a mindig izgalommal várt titkos összetevő is borzolja a kedélyeket. A csapatokba a közönség tagjai mellett előadók és szponzorok is csatlakoznak, hogy egy adott témában az alapanyagok összevisszaságából és a titkos összetevőből megalkossák a győztes displayt.
//
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >