Egy hét a retail marketing jegyében

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 10. 03. 19:18

A magyar POPAI anyaszervezete a Shop! éves, kihagyhatatlannak beharangozott nemzetközi találkozóját, az ideation szakmai eseményt idén Colombusban (Ohioállam, USA) rendezik meg október 23–25-én.

Popai logo

A konferencián a kiskereskedelemet és a vásárláshelyi marketinget érintő előadások mellett az együttműködés, képzés, kapcsolatépítés is komoly szerepet kap. Itt kerül sor a már hagyományosnak számító, egész napos „Retail Challenge” versenyre is, amelynek keretében a konferencia résztvevői, gyakorló kereskedelmi, márkaoldali, ügynökségi, beszállítói szakemberek csoportokba rendeződve oldanak meg egy előre meghatározott interaktív feladatot, amelynek az eredményét prezentálják, és a végén a zsűri és a közönség díjait is kiosztják.

Idén újdonság, hogy másnap ugyanezen a helyszínen, a Hilton Colombus rendezvénytermeiben ugyanennek az iparágnak egy másik neves, nemzetközi eseménye, az IRDC 2022 (International Retail Design Conference) kezdődik meg, így, aki ideutazik, egy teljes hetet tölthet el a Marketing at Retail jegyében. Október 26–27-én a kereskedelmi dizájn, boltformátumok, trendirányzatok megismerése mellett több inspirációs, új és ikonikus boltot és vendéglátó egységet felölelő túrára is jelentkezhetnek az érdeklődők. 16 éve a konferencia keretében rendezik meg azt a kétórás „Iron Merchant Challenge” versenyt, ahol a kreativitás, improvizáció, csapatszellem, közönségbevonás mellett a mindig izgalommal várt titkos összetevő is borzolja a kedélyeket. A csapatokba a közönség tagjai mellett előadók és szponzorok is csatlakoznak, hogy egy adott témában az alapanyagok összevisszaságából és a titkos összetevőből megalkossák a győztes displayt. 

//

Kapcsolódó cikkeink