Egy hét a csomagolásról Düsseldorfban
Düsseldorfban, 2008. április 24. és 30. között rendezik minden idők legnagyobb Interpack csomagolási szakvásárát.Az elfoglalt 19 vásárcsarnokkal az Interpack Processes & Packaging 2008 a Düsseldorfi Vásárváros teljes kapacitását leköti.
Az Interpack hét vásárnapján a látogatók átfogóan tájékozódhatnak az élelmiszerek és italok, édesipari és sütőipari termékek, gyógyszerek és kozmetikumok, non-food fogyasztási cikkek, valamint iparcikkek legújabb csomagolásának legmodernebb technológiáiról és irányzatairól, és szerteágazó kapcsolatokat építhetnek az iparágban.
A 2005-ben rendezett legutóbbi Interpack óta számottevő változás következett be az iparágban. A szakvásár látogatói többek között az alábbi témákban szerezhetnek újabb ismereteket:
– A „convenience” kulcsfontosságú trendjének további lendületet adnak a demográfiai és társadalmi változások.
– Növekvő termékválaszték, gyors termékváltások, kis tételszámok – rendkívül rugalmas követelményekkel kell szembenézni a gép- és berendezésgyártóknak.
– Tovább tart a PET diadalmenete.
– A csomagolás mint kommunikációs eszköz egyre nagyobb jelentőséget kap.
– A csomagológépekkel szemben támasztott egyre magasabb követelményeket csak csúcstechnológia alkalmazásával lehet teljesíteni.
Az Interpack szakvásár részeként az Innovationparc Packaging külön bemutató interaktív megoldásokat mutat be a látogatóknak a háztartási, kiskereskedelmi, logisztikai és termelési feladatoknál felmerülő különböző követelmények teljesítésére. Ennek keretében a fő hangsúlyt az FMCG-termékekre helyezik, és az innovációt az értékteremtési folyamat teljes összefüggésében mutatják be. Az átfogó megközelítésből következően ez az alapanyaggyártóktól a csomagolóanyagok és csomagológépek gyártóin át még a formatervezési ügynökségek bevonását is jelenti a külön bemutatón.
A látogatók a www.interpack.com címen elérhető honlapon már a szakvásár megnyitását megelőzően is hasznos segédeszközöket találnak vásárlátogatásuk hatékony tervezéséhez.
Az Interpack minden nap 10.00 és 18.00 óra között várja a látogatókat. A belépőjegyeket 2007 októberétől lehetett megvásárolni.
B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >