Egy fürt Fanta, a Mamádnak is ízleni fog!
Boltokban az új, alacsonyabb kalóriatartalmú Fanta Szőlő.
Kifejezetten a hazai piaci igényeknek és ízpreferenciának megfelelően fejlesztette ki a Coca-Cola Magyarország a Fanta Szőlőt, amit a világon először itthon próbálhatnak ki a Fanta-rajongók. Az új üdítőital nemcsak az íz, hanem az összetevők tekintetében is újdonsággal szolgál, hiszen sztíviával készül, így jóval alacsonyabb a kalóriatartalma, mint a többi Fanta-nak a kalóriamentes zerót kivéve.
A fogyasztói kutatások azt mutatják, hogy mi magyarok különösen kedveljük a szőlő ízt, itthon ez a legnépszerűbb a narancs és a kóla ízek mellett. Bizonyítja ezt több tradicionális üdítőital-márka sikere is, amelyek szintén szőlő változatban váltak ismertté és közkedveltté. Ezért esett a választás a Fanta termékportfólió bővítésénél is erre, amit számos fogyasztói teszt és kóstoltatás alapján tökéletesítettek mielőtt a végső arányokat kialakították.
Természetes összetevők, alacsonyabb kalóriatartalom
Nem csak az íz kialakításánál, hanem az összetevők terén is tudatos volt a
Coca-Cola Magyarország termékfejlesztése, hisz az új Fanta Szőlő természetes aromákkal, valódi szőlőlével és a cukor mellett a szintén természetes eredetű sztíviával készült. Ez utóbbinak köszönhetően a Fanta Szőlő kalóriatartalma jóval alacsonyabb, mint a többi Fanta üdítőitalé, a klasszikus Fanta narancshoz képest például 30%-kal. Természetesen a tavalyelőtt bevezetett Fanta zero narancs ebből a szempontból kivétel, hiszen az kalóriamentes. Ezzel a két változattal most már a Coca-Cola második legrégebbi és legnépszerűbb márkája is több választási lehetőséget kínál azoknak, akik kedvenc üdítőjüket kevesebb energiatartalommal vagy energiamentes formában szeretnék fogyasztani. Ezzel a Fanta-t kedvelő tinik mellett most a tudatosabban döntő édesanyák tetszését is szeretné elnyerni a cég.
Az április közepétől félliteres és 1,75-ös kiszerelésekben kapható Fanta Szőlőt a bevezetés alkalmából több árushelyen kóstoltatással is népszerűsítik, hogy a vásárlás előtt kipróbálhassák a fogyasztók és minden szempontból tudatos döntést hozhassanak.
Kapcsolódó cikkeink
A szőlőt sem kíméli a klímaváltozás, a hatásait azonban mérsékelni lehet a Syngenta szerint
A mintegy 58 ezer hektáron zajló szőlőtermesztés a termőterület csökkenése…
Tovább olvasom >Súlyos veszély fenyegeti a magyar szőlőültetvényeket – a Nébih cselekvésre hívja a gazdákat
Az amerikai szőlőkabóca által terjesztett aranyszínű sárgaság fitoplazmás betegség jelenleg…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >