Egy fürt Fanta, a Mamádnak is ízleni fog!
Boltokban az új, alacsonyabb kalóriatartalmú Fanta Szőlő.
Kifejezetten a hazai piaci igényeknek és ízpreferenciának megfelelően fejlesztette ki a Coca-Cola Magyarország a Fanta Szőlőt, amit a világon először itthon próbálhatnak ki a Fanta-rajongók. Az új üdítőital nemcsak az íz, hanem az összetevők tekintetében is újdonsággal szolgál, hiszen sztíviával készül, így jóval alacsonyabb a kalóriatartalma, mint a többi Fanta-nak a kalóriamentes zerót kivéve.
A fogyasztói kutatások azt mutatják, hogy mi magyarok különösen kedveljük a szőlő ízt, itthon ez a legnépszerűbb a narancs és a kóla ízek mellett. Bizonyítja ezt több tradicionális üdítőital-márka sikere is, amelyek szintén szőlő változatban váltak ismertté és közkedveltté. Ezért esett a választás a Fanta termékportfólió bővítésénél is erre, amit számos fogyasztói teszt és kóstoltatás alapján tökéletesítettek mielőtt a végső arányokat kialakították.
Természetes összetevők, alacsonyabb kalóriatartalom
Nem csak az íz kialakításánál, hanem az összetevők terén is tudatos volt a
Coca-Cola Magyarország termékfejlesztése, hisz az új Fanta Szőlő természetes aromákkal, valódi szőlőlével és a cukor mellett a szintén természetes eredetű sztíviával készült. Ez utóbbinak köszönhetően a Fanta Szőlő kalóriatartalma jóval alacsonyabb, mint a többi Fanta üdítőitalé, a klasszikus Fanta narancshoz képest például 30%-kal. Természetesen a tavalyelőtt bevezetett Fanta zero narancs ebből a szempontból kivétel, hiszen az kalóriamentes. Ezzel a két változattal most már a Coca-Cola második legrégebbi és legnépszerűbb márkája is több választási lehetőséget kínál azoknak, akik kedvenc üdítőjüket kevesebb energiatartalommal vagy energiamentes formában szeretnék fogyasztani. Ezzel a Fanta-t kedvelő tinik mellett most a tudatosabban döntő édesanyák tetszését is szeretné elnyerni a cég.
Az április közepétől félliteres és 1,75-ös kiszerelésekben kapható Fanta Szőlőt a bevezetés alkalmából több árushelyen kóstoltatással is népszerűsítik, hogy a vásárlás előtt kipróbálhassák a fogyasztók és minden szempontból tudatos döntést hozhassanak.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >