Egy fürt Fanta, a Mamádnak is ízleni fog!
Boltokban az új, alacsonyabb kalóriatartalmú Fanta Szőlő.
Kifejezetten a hazai piaci igényeknek és ízpreferenciának megfelelően fejlesztette ki a Coca-Cola Magyarország a Fanta Szőlőt, amit a világon először itthon próbálhatnak ki a Fanta-rajongók. Az új üdítőital nemcsak az íz, hanem az összetevők tekintetében is újdonsággal szolgál, hiszen sztíviával készül, így jóval alacsonyabb a kalóriatartalma, mint a többi Fanta-nak a kalóriamentes zerót kivéve.
A fogyasztói kutatások azt mutatják, hogy mi magyarok különösen kedveljük a szőlő ízt, itthon ez a legnépszerűbb a narancs és a kóla ízek mellett. Bizonyítja ezt több tradicionális üdítőital-márka sikere is, amelyek szintén szőlő változatban váltak ismertté és közkedveltté. Ezért esett a választás a Fanta termékportfólió bővítésénél is erre, amit számos fogyasztói teszt és kóstoltatás alapján tökéletesítettek mielőtt a végső arányokat kialakították.
Természetes összetevők, alacsonyabb kalóriatartalom
Nem csak az íz kialakításánál, hanem az összetevők terén is tudatos volt a
Coca-Cola Magyarország termékfejlesztése, hisz az új Fanta Szőlő természetes aromákkal, valódi szőlőlével és a cukor mellett a szintén természetes eredetű sztíviával készült. Ez utóbbinak köszönhetően a Fanta Szőlő kalóriatartalma jóval alacsonyabb, mint a többi Fanta üdítőitalé, a klasszikus Fanta narancshoz képest például 30%-kal. Természetesen a tavalyelőtt bevezetett Fanta zero narancs ebből a szempontból kivétel, hiszen az kalóriamentes. Ezzel a két változattal most már a Coca-Cola második legrégebbi és legnépszerűbb márkája is több választási lehetőséget kínál azoknak, akik kedvenc üdítőjüket kevesebb energiatartalommal vagy energiamentes formában szeretnék fogyasztani. Ezzel a Fanta-t kedvelő tinik mellett most a tudatosabban döntő édesanyák tetszését is szeretné elnyerni a cég.
Az április közepétől félliteres és 1,75-ös kiszerelésekben kapható Fanta Szőlőt a bevezetés alkalmából több árushelyen kóstoltatással is népszerűsítik, hogy a vásárlás előtt kipróbálhassák a fogyasztók és minden szempontból tudatos döntést hozhassanak.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Trump bejelentette: nádcukorra válthat Amerikában a Coca-Cola – pánik a kukoricaiparban
Donald Trump amerikai elnök közösségi oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Terjed a szőlő aranyszínű sárgaság: már a Somlói borvidéket is elérte a súlyos betegség
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) friss laboratóriumi vizsgálatai alapján immár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >