Egy fürt Fanta, a Mamádnak is ízleni fog!
Boltokban az új, alacsonyabb kalóriatartalmú Fanta Szőlő.
Kifejezetten a hazai piaci igényeknek és ízpreferenciának megfelelően fejlesztette ki a Coca-Cola Magyarország a Fanta Szőlőt, amit a világon először itthon próbálhatnak ki a Fanta-rajongók. Az új üdítőital nemcsak az íz, hanem az összetevők tekintetében is újdonsággal szolgál, hiszen sztíviával készül, így jóval alacsonyabb a kalóriatartalma, mint a többi Fanta-nak a kalóriamentes zerót kivéve.
A fogyasztói kutatások azt mutatják, hogy mi magyarok különösen kedveljük a szőlő ízt, itthon ez a legnépszerűbb a narancs és a kóla ízek mellett. Bizonyítja ezt több tradicionális üdítőital-márka sikere is, amelyek szintén szőlő változatban váltak ismertté és közkedveltté. Ezért esett a választás a Fanta termékportfólió bővítésénél is erre, amit számos fogyasztói teszt és kóstoltatás alapján tökéletesítettek mielőtt a végső arányokat kialakították.
Természetes összetevők, alacsonyabb kalóriatartalom
Nem csak az íz kialakításánál, hanem az összetevők terén is tudatos volt a
Coca-Cola Magyarország termékfejlesztése, hisz az új Fanta Szőlő természetes aromákkal, valódi szőlőlével és a cukor mellett a szintén természetes eredetű sztíviával készült. Ez utóbbinak köszönhetően a Fanta Szőlő kalóriatartalma jóval alacsonyabb, mint a többi Fanta üdítőitalé, a klasszikus Fanta narancshoz képest például 30%-kal. Természetesen a tavalyelőtt bevezetett Fanta zero narancs ebből a szempontból kivétel, hiszen az kalóriamentes. Ezzel a két változattal most már a Coca-Cola második legrégebbi és legnépszerűbb márkája is több választási lehetőséget kínál azoknak, akik kedvenc üdítőjüket kevesebb energiatartalommal vagy energiamentes formában szeretnék fogyasztani. Ezzel a Fanta-t kedvelő tinik mellett most a tudatosabban döntő édesanyák tetszését is szeretné elnyerni a cég.
Az április közepétől félliteres és 1,75-ös kiszerelésekben kapható Fanta Szőlőt a bevezetés alkalmából több árushelyen kóstoltatással is népszerűsítik, hogy a vásárlás előtt kipróbálhassák a fogyasztók és minden szempontból tudatos döntést hozhassanak.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >