Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet után most visszatért Bulgáriába.
A Capital hírportál arról számolt be, hogy a múlt hónapban a kiskereskedő két üzletet nyitott Szófiában, melyek mindegyike több mint 8000 cikkelemből álló választékot kínál. Ebből mintegy 300 a Carrefour saját márkái alá tartozó francia termék, amelyek száma a beszámoló szerint idővel 700-800 SKU-ra fog nőni.
Az egyik üzletben a Cafemaggal együttműködve külön kávézóhelyiség is kialakításra került.
A Carrefour előző bulgáriai bezárása a korábbi görög franchise-üzemeltető Marinopoulos pénzügyi nehézségeiből fakadt.
Kiskereskedelmi partner
A Carrefour ezúttal az AVE csoporthoz tartozó görög Retail & More vállalattal lépett partnerségre.
A Retail & More viszont al-franchise jogokat adott a Parkmart és az Aldo szupermarketláncokat is kezelő bolgár Parkmart Holdingnak, amely a Carrefour napi működéséért felel majd Bulgáriában.
A Carrefour-üzletek első hulláma a már meglévő Parkmart-üzletekben (hat üzlet Szófiában, Várnában és Burgaszban) és szezonális Aldo szupermarketekben (a fekete-tengeri üdülőhelyeken, Banskoban és Borovetsben) fog létesülni.
A kisebb, 200-500 négyzetméteres üzletek Carrefour Express, míg a nagyobbak Carrefour Market néven fognak működni.
Üzletátalakítások és rebranding
Az év végéig mintegy 25 Parkmart és Aldo üzlethelyiség kerül Carrefour-üzletté átalakításra. A Parkmart márkanév megmarad – az egyik várnai helyszínen fényűzőbb vásárlási élménnyel. Emellett két új Carrefour áruházat terveznek Plovdivban és Várnában.
A jövőre nézve a csapat célja, hogy kihasználja a Parkmart online értékesítésben szerzett szakértelmét, és a Carrefour alkalmazásba online vásárlási szolgáltatásokat integráljon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >