Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet után most visszatért Bulgáriába.
A Capital hírportál arról számolt be, hogy a múlt hónapban a kiskereskedő két üzletet nyitott Szófiában, melyek mindegyike több mint 8000 cikkelemből álló választékot kínál. Ebből mintegy 300 a Carrefour saját márkái alá tartozó francia termék, amelyek száma a beszámoló szerint idővel 700-800 SKU-ra fog nőni.
Az egyik üzletben a Cafemaggal együttműködve külön kávézóhelyiség is kialakításra került.
A Carrefour előző bulgáriai bezárása a korábbi görög franchise-üzemeltető Marinopoulos pénzügyi nehézségeiből fakadt.
Kiskereskedelmi partner
A Carrefour ezúttal az AVE csoporthoz tartozó görög Retail & More vállalattal lépett partnerségre.
A Retail & More viszont al-franchise jogokat adott a Parkmart és az Aldo szupermarketláncokat is kezelő bolgár Parkmart Holdingnak, amely a Carrefour napi működéséért felel majd Bulgáriában.
A Carrefour-üzletek első hulláma a már meglévő Parkmart-üzletekben (hat üzlet Szófiában, Várnában és Burgaszban) és szezonális Aldo szupermarketekben (a fekete-tengeri üdülőhelyeken, Banskoban és Borovetsben) fog létesülni.
A kisebb, 200-500 négyzetméteres üzletek Carrefour Express, míg a nagyobbak Carrefour Market néven fognak működni.
Üzletátalakítások és rebranding
Az év végéig mintegy 25 Parkmart és Aldo üzlethelyiség kerül Carrefour-üzletté átalakításra. A Parkmart márkanév megmarad – az egyik várnai helyszínen fényűzőbb vásárlási élménnyel. Emellett két új Carrefour áruházat terveznek Plovdivban és Várnában.
A jövőre nézve a csapat célja, hogy kihasználja a Parkmart online értékesítésben szerzett szakértelmét, és a Carrefour alkalmazásba online vásárlási szolgáltatásokat integráljon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >