Egy év alatt csaknem száz új terméket dobott piacra a Heinz
A világ legnagyobb ketchup gyártója áprilisig további kétszáz termékkel örvendezteti meg a fogyasztókat.
A pittsburgi székhelyű cég ebben az üzleti évben 25
százalékkal növelte meg marketingköltségvetését az Egyesült Államokban és
Nagybritanniában, hogy növelje egészségesebb termékeinek népszerűségét.
A cég mostani közgyűlésén arról született döntés, hogy az
elkövetkező két évben az előre tervezettnél százmillió dollárral nagyobb globális
marketingköltségvetéssel dolgozik a cég. A földuzzasztott büdzsé főleg új
termékek bevezetését fedezi majd, az elkövetkező évben a kutatás-fejlesztésre szánt
összeg kétszámjegyű növekedést tervezik.
A Heinz megközelítőleg kilenc százalékos eladási növekedésre
és 14 százalékos bevételnövekedésre számít a második negyedévben, jól sikerült
a három kategóriára – ketchupok és szószok, készételek és snackek valamint
bébiételek – fókuszált üzletmenetre való átállás. Jövőre 500 millió dolláros
sajátrészvény vásárlást is bejelentett a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >