Egy eurós ajánlattal csábítaná vissza vevőit a Danone
Az élelmiszeripari óriás bejelentette, hogy szeptembertől új, diszkontáras joghurtot dob piacra Franciaországban.
A Danone őszi, egy eurós
ajánlatában a hatos gyűjtős joghurt mindössze
egy euróba kerülne. A cég reményei szerint
ezzel a kedvező ajánlattal vissza szerezhetik elpártolt
vevőiket. Az ACNielsen adatai szerint a francia cég
értékesítése februárban 12%-al
volt kevesebb, mint egy éve, a visszaesés márciusra
14%-ra, májusra 17%-ra nőtt. Szakértők szerint
gazdasági recesszió idején a fogyasztók
elsősorban a prémiumtermékek esetén keresnek
olcsóbb árkategóriájú
helyettesítőt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >