Egy eurós ajánlattal csábítaná vissza vevőit a Danone
Az élelmiszeripari óriás bejelentette, hogy szeptembertől új, diszkontáras joghurtot dob piacra Franciaországban.
A Danone őszi, egy eurós
ajánlatában a hatos gyűjtős joghurt mindössze
egy euróba kerülne. A cég reményei szerint
ezzel a kedvező ajánlattal vissza szerezhetik elpártolt
vevőiket. Az ACNielsen adatai szerint a francia cég
értékesítése februárban 12%-al
volt kevesebb, mint egy éve, a visszaesés márciusra
14%-ra, májusra 17%-ra nőtt. Szakértők szerint
gazdasági recesszió idején a fogyasztók
elsősorban a prémiumtermékek esetén keresnek
olcsóbb árkategóriájú
helyettesítőt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >