Egy eurós ajánlattal csábítaná vissza vevőit a Danone
Az élelmiszeripari óriás bejelentette, hogy szeptembertől új, diszkontáras joghurtot dob piacra Franciaországban.
A Danone őszi, egy eurós
ajánlatában a hatos gyűjtős joghurt mindössze
egy euróba kerülne. A cég reményei szerint
ezzel a kedvező ajánlattal vissza szerezhetik elpártolt
vevőiket. Az ACNielsen adatai szerint a francia cég
értékesítése februárban 12%-al
volt kevesebb, mint egy éve, a visszaesés márciusra
14%-ra, májusra 17%-ra nőtt. Szakértők szerint
gazdasági recesszió idején a fogyasztók
elsősorban a prémiumtermékek esetén keresnek
olcsóbb árkategóriájú
helyettesítőt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >