Egy debreceni családé lett a SPAR hűségakciójának 1,5 millió forintos álomkonyhája
Átadták a SPAR legutóbbi hűségakciójának fődíját, a másfél millió forint értékű álomkonyha utalványt, amelyet a Nonoart Konyhastúdió ajánlott fel a sorsolás útján kiválasztott szerencsés nyertesnek. A januártól májusig tartó pontgyűjtő akció során a Thomas termékcsalád prémium minőségű főzőedényeit lehetett megvásárolni kedvező áron.
A képen balról jobbra: Lénárt Mária promóciókért felelős marketing munkatárs és a nyertes, Dr. Molnár Istvánné.
Június 23-án, a budapesti Nonoart Konyhastúdióban adták át a SPAR 25. hűségpromóciójának főnyereményét, amelyet Dr. Molnár Istvánné vehetett át Debrecenből. A hűségakció során bármelyik Thomas termék vásárlása esetén a vevők egy nyereményszelvényt kaptak a pénztárnál, amelyet kitöltés után az üzletekben kihelyezett gyűjtődobozokba kellett bedobniuk. A kisorsolt álomkonyha utalvány szabadon beváltható a Nonoart kínálatából bármire, legyen az konyhabútor vagy háztartási gép, miközben a szállítást, a beszerelést és a 3D-tervezést a stúdió ingyenesen biztosítja a nyertes számára.
Dr. Molnár Istvánné csaknem 10 éve jár Debrecenben a SPAR-ba, és szinte minden hűségakciót kihasznál, így jelenleg már az Ellehammer bőröndökre gyűjti a pontokat. Hasonló nyereményben azonban még sosem volt része. „Amióta Debrecenben megnyílt a SPAR áruház, oda járok, mert mindent megtalálok, amire szükségünk van, kedvelem az eladókat és az akciókat is. Thomas edényből többet is vettem, magamnak és a gyerekeimnek is, és mint kiderült, többszörösen is megérte! Fantasztikus dolognak tartom, hogy az utalvány teljes egészében szabadon felhasználható, mert így meg tudjuk osztani családon belül, és ekkora összegből nekünk, a fiamnak és a lányomnak is jut belőle” – mondta a nyertes, miután átvette a díjat a SPAR Magyarország promóciókért felelős marketing munkatársától, Lénárt Máriától.
A promóció 17 hete alatt több százezer darab Thomas terméket adtak el országszerte valamennyi SPAR, INTERSPAR és SPAR franchise üzletben, és a sorsoláson több mint 130.000 nyereményszelvén vett részt. A korábbi pontgyűjtő akciókhoz képest újdonság volt, hogy az exkluzív termékekre járó, akár 79%-os kedvezményen túl a részvétellel egy fődíjért is lehetett indulni, ahogy a vonzó és nagy értékű nyeremény is hozzájárult a promóció sikeréhez.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >