Egy debreceni családé lett a SPAR hűségakciójának 1,5 millió forintos álomkonyhája
Átadták a SPAR legutóbbi hűségakciójának fődíját, a másfél millió forint értékű álomkonyha utalványt, amelyet a Nonoart Konyhastúdió ajánlott fel a sorsolás útján kiválasztott szerencsés nyertesnek. A januártól májusig tartó pontgyűjtő akció során a Thomas termékcsalád prémium minőségű főzőedényeit lehetett megvásárolni kedvező áron.
A képen balról jobbra: Lénárt Mária promóciókért felelős marketing munkatárs és a nyertes, Dr. Molnár Istvánné.
Június 23-án, a budapesti Nonoart Konyhastúdióban adták át a SPAR 25. hűségpromóciójának főnyereményét, amelyet Dr. Molnár Istvánné vehetett át Debrecenből. A hűségakció során bármelyik Thomas termék vásárlása esetén a vevők egy nyereményszelvényt kaptak a pénztárnál, amelyet kitöltés után az üzletekben kihelyezett gyűjtődobozokba kellett bedobniuk. A kisorsolt álomkonyha utalvány szabadon beváltható a Nonoart kínálatából bármire, legyen az konyhabútor vagy háztartási gép, miközben a szállítást, a beszerelést és a 3D-tervezést a stúdió ingyenesen biztosítja a nyertes számára.
Dr. Molnár Istvánné csaknem 10 éve jár Debrecenben a SPAR-ba, és szinte minden hűségakciót kihasznál, így jelenleg már az Ellehammer bőröndökre gyűjti a pontokat. Hasonló nyereményben azonban még sosem volt része. „Amióta Debrecenben megnyílt a SPAR áruház, oda járok, mert mindent megtalálok, amire szükségünk van, kedvelem az eladókat és az akciókat is. Thomas edényből többet is vettem, magamnak és a gyerekeimnek is, és mint kiderült, többszörösen is megérte! Fantasztikus dolognak tartom, hogy az utalvány teljes egészében szabadon felhasználható, mert így meg tudjuk osztani családon belül, és ekkora összegből nekünk, a fiamnak és a lányomnak is jut belőle” – mondta a nyertes, miután átvette a díjat a SPAR Magyarország promóciókért felelős marketing munkatársától, Lénárt Máriától.
A promóció 17 hete alatt több százezer darab Thomas terméket adtak el országszerte valamennyi SPAR, INTERSPAR és SPAR franchise üzletben, és a sorsoláson több mint 130.000 nyereményszelvén vett részt. A korábbi pontgyűjtő akciókhoz képest újdonság volt, hogy az exkluzív termékekre járó, akár 79%-os kedvezményen túl a részvétellel egy fődíjért is lehetett indulni, ahogy a vonzó és nagy értékű nyeremény is hozzájárult a promóció sikeréhez.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >