Egy debreceni családé lett a SPAR hűségakciójának 1,5 millió forintos álomkonyhája
Átadták a SPAR legutóbbi hűségakciójának fődíját, a másfél millió forint értékű álomkonyha utalványt, amelyet a Nonoart Konyhastúdió ajánlott fel a sorsolás útján kiválasztott szerencsés nyertesnek. A januártól májusig tartó pontgyűjtő akció során a Thomas termékcsalád prémium minőségű főzőedényeit lehetett megvásárolni kedvező áron.
A képen balról jobbra: Lénárt Mária promóciókért felelős marketing munkatárs és a nyertes, Dr. Molnár Istvánné.
Június 23-án, a budapesti Nonoart Konyhastúdióban adták át a SPAR 25. hűségpromóciójának főnyereményét, amelyet Dr. Molnár Istvánné vehetett át Debrecenből. A hűségakció során bármelyik Thomas termék vásárlása esetén a vevők egy nyereményszelvényt kaptak a pénztárnál, amelyet kitöltés után az üzletekben kihelyezett gyűjtődobozokba kellett bedobniuk. A kisorsolt álomkonyha utalvány szabadon beváltható a Nonoart kínálatából bármire, legyen az konyhabútor vagy háztartási gép, miközben a szállítást, a beszerelést és a 3D-tervezést a stúdió ingyenesen biztosítja a nyertes számára.
Dr. Molnár Istvánné csaknem 10 éve jár Debrecenben a SPAR-ba, és szinte minden hűségakciót kihasznál, így jelenleg már az Ellehammer bőröndökre gyűjti a pontokat. Hasonló nyereményben azonban még sosem volt része. „Amióta Debrecenben megnyílt a SPAR áruház, oda járok, mert mindent megtalálok, amire szükségünk van, kedvelem az eladókat és az akciókat is. Thomas edényből többet is vettem, magamnak és a gyerekeimnek is, és mint kiderült, többszörösen is megérte! Fantasztikus dolognak tartom, hogy az utalvány teljes egészében szabadon felhasználható, mert így meg tudjuk osztani családon belül, és ekkora összegből nekünk, a fiamnak és a lányomnak is jut belőle” – mondta a nyertes, miután átvette a díjat a SPAR Magyarország promóciókért felelős marketing munkatársától, Lénárt Máriától.
A promóció 17 hete alatt több százezer darab Thomas terméket adtak el országszerte valamennyi SPAR, INTERSPAR és SPAR franchise üzletben, és a sorsoláson több mint 130.000 nyereményszelvén vett részt. A korábbi pontgyűjtő akciókhoz képest újdonság volt, hogy az exkluzív termékekre járó, akár 79%-os kedvezményen túl a részvétellel egy fődíjért is lehetett indulni, ahogy a vonzó és nagy értékű nyeremény is hozzájárult a promóció sikeréhez.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Viva Fresh Store az albániai SPAR üzletláncot
Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Viva Fresh Store felvásárolta az…
Tovább olvasom >Húsvéti felkészülés: csaknem 500 prémium termékét akciózta le a SPAR az ünnepi időszak előtt
Megjelent a SPAR Ínyenc Katalógusa, amelyben hagyományosan az üzletlánc prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a gazdaságos kiszállítás a foodorán!
A foodora, hazánk vezető gyorskereskedelmi szolgáltatója tovább bővíti kiszállítási opcióit,…
Tovább olvasom >Vadonatúj audio termékkollekciót mutat be a MediaMarkt és Robbie William
A kollekció júliusban debütál, nem sokkal Robbie Williams világturnéjának európai…
Tovább olvasom >A tavasz az allergia időszaka is
A tavaszi napsütés sokak számára nem csak örömöt, hanem kellemetlenséget…
Tovább olvasom >