Egy autó is gazdára talált a METRO 25 éves születésnapja alkalmából
A május 22-e és július 16-a között futó METRO nyerőhetek óriási izgalmakat ígértek az áruházlánc vásárlóinak, ugyanis a résztvevők értékes nyereményekért regisztrálhattak, a fődíj pedig egy gyönyörű Toyota Aygo x-play volt. A nyertes szeptember 30-án vette át a meseszép autót Mészáros Beatrixtól, a METRO marketingvezetőjétől.
2 éjszakára és 2 főre szóló szállásutalvány a Danubius Hotel Bük szállodába, 7 db 20 000 Ft értékű üzemanyag-utalvány, 500 db METRO Chef receptkönyv és egy Toyota Aygo x-play autó várta azokat, akik a METRO 25 éves születésnapja alkalmából megrendezett nyereményjátékon részt vettek. A játékban való részvételhez csupán annyi kellett, hogy a 10 000 Ft feletti vásárlásról kapott számlájukkal regisztráljanak az érdeklődők, a nagykereskedelem közöttük sorsolta ki az értékes ajándékokat.
A fődíjat Kóra Béla étteremtulajdonos nyerte meg, aki a budaörsi METRO áruház előtt vehette át vadonatúj autóját. A nyereményautó boldog tulajdonosa 17 éve a METRO vásárlója, szinte minden, a családi vállalkozásukhoz szükséges alapanyagot a nagykereskedelemtől szereznek be. Azt is elárulta, hogy az összes, tízezer forint feletti számláját az utolsó napon töltötte fel, amire egy teljes éjszakát rááldozott. Felesége kérésére végül piros színben vihették haza a fődíjat, első útjukra pedig boldogan vitték magukkal unokájukat is.
Kapcsolódó cikkeink
Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmussal
Az ágazat legnagyobb értékesítési csapatát foglalkoztató METRO-áruházlánc munkatársai évi 180…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >