Egészségügyi szolgáltatókkal működik együtt az Instacart
Az Instacart egészségügyi szolgáltatók és kórházak számára tervezi „gyógyító élelmiszer” programok méretezését lehetővé tenni. A következő hat hónapban a Boston Children’s Hospitallal és legalább négy másik nagy egészségügyi szolgáltatóval együttműködésre lépve hoz létre virtuális élelmiszer-gyógyszertárakat és más az élelmiszert gyógyszerként felhasználó projekteket – áll a Fehér Ház egy sajtóközleményében.
Az Instacart ez idő alatt négy kutatási projektet is indít, amelyek azt vizsgálják, hogy az effajta programok hogyan hatnak a különböző betegcsoportokra, így az alacsony jövedelmű és élelmiszerhiánnyal küzdő háztartásokban élő egyénekre.
Az Instacart olyan online hirdetési lehetőségeket is bevezetett, amelyek lehetővé teszik a termékmárkák számára, hogy súlyra mérhető árucikkeket, például friss termékeket reklámozzanak. A cég a márkákkal és mezőgazdasági testületekkel indított kísérleti projektjében „a következő hetekben” tervezi bevezetni e reklámokat.
Kapcsolódó cikkeink
E-kereskedelmi együttműködésre lép az Albertsons a Grubhubbal
A június 25-én bejelentett megállapodás értelmében az éttermi házhozszállítási szolgáltatást…
Tovább olvasom >Az Uberrel társulva kínál étel-házhozszállítást az Instacart az USA-ban
A két vállalat közötti partnerség részeként az Instacart felhasználói mostantól…
Tovább olvasom >Elektronikus polccímkéket vezet be a Walmart több ezer üzletében
A kiskereskedő 2026-ig 2300 helyszínen tervezi bevezetni a technológiát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >