Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói piacot kívánja némiképp átrajzolni Portugáliában. Az új szolgáltatás a cég reményei szerint egyszerűsíti és demokratizálja a minőségi egészségügyhöz való hozzáférést.
Az 1 millió eurós kezdeményezés, amelyben az Auchan Retail Portugal a Knok digitális egészségügyi platformmal társult, rugalmas előfizetési csomagokat kínál.
Videókonzultáció
A felhasználóknak lehetőségük van garantáltan 90 percen belül és korlátlan alkalommal általános és háziorvosokkal videókonzultációt folytatni online.
Az orvosi vizitek mellett az Auchan Cuida pszichológusokkal és pszichiáterekkel folytatott mentális egészségügyi konzultációra is lehetőséget biztosít, illetve személyre szabott táplálkozási terveket kínál.
A szolgáltatás holisztikus megközelítése okán a táplálkozási videókonzultációkat ingyenes egészséges főzőworkshopok egészítik ki, de táplálkozási szakértőtől is igényelhető támogatás a bolti bevásárlás során.
A választható csomagokban szerepelnek kibővített szolgáltatások és az online és a fizikai egészségügyi ellátást ötvöző „figitális” opció is – közölte a kiskereskedő.
Kényelmes és megfizethető
Az Auchan Cuida az általa kínált kényelmes és megfizethető egészségügyi szolgáltatással azt a 1,5 millió portugál állampolgárt célozza meg, akiknek jelenleg nincs háziorvosuk.
Három rugalmas, egyéni konzultációkat magába foglaló csomagot (Cuida, Cuida Plus és Cuida Premium), amelyek különböző igényeket elégítenek ki.
Az első felhasználók még azelőtt, hogy elköteleznék magukat a szolgáltatás mellett, kipróbálhatják az egyéni konzultációt.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Új egészségügyi szolgáltatásokat kínál vásárlóinak a brit Tesco
A Tesco az Egyesült Királyság vezető egészségügyi szolgáltatóival együttműködve teszi…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >