Egészségtudatosság és egyediség a METRO húsvéti választékában
A METRO számára a hús- és húskészítmény-kategória mindig is kiemelt fontossággal bírt, hiszen ezek a termékek a magyar gasztronómia egyik fő alapanyagai. A 2012-es év az alapszükségletek kielégítése mellett a regionálisan házias ízekről szól; így több áruházban a kínálat a helyi ízeket képviselő árucikkekkel bővült, teret biztosítva a hazai vállalkozások termékeinek a már eddig megszokott széles és minden igényt kielégítő választék mellett.
A húsvéti ünnepeken a hagyományos magyar konyha fő kelléke a húsvéti sonka és változatai, melyből ma már mindenki ízlése és pénztárcája szerint válogathat. Természetesen a METRO, partnerei minél teljesebb körű kiszolgálása érdekében, minden árszegmensben és termékcsoportban kínál termékeket.
– Tapasztalatunk szerint az utóbbi évek általános gazdasági környezete előtérbe helyezte a legjobb ár-érték aránnyal rendelkező termékeket. A METRO helyi ízeket is tartalmazó regionális kínálata többek között ennek a kívánalomnak is megfelel, hiszen hagyományos eljárással készült termékekről beszélünk, melyeknél a magas minőség közepes áron érhető el – mondja Krubl Yvette, a Metro Kereskedelmi Kft. kommunikációs menedzsere.
Húsvétkor népszerűek a kedvező árú saját márkás termékek is (pl. füstölt, főtt sonkák). Ezek mellett megtalálhatóak a magasabb árat képviselő spanyol, olasz vagy német ízesített sonkák is, amelyek a hagyományos magyar sonka 1,5 hónapos érlelési idejével szemben több hónapos érlelési folyamaton mennek át.
A 2012-es év emellett az egyediségről és az egészségtudatosságról is szól. Hiszen például a 12 kg-os egész parasztsonkák lédig is kaphatóak lesznek, azaz mindenki maga választhatja ki az általa megvásárolni kívánt darabot a hagyományos óriási sonkából, amelyet az érdeklődők vásárlás előtt a helyszínen meg is kóstolhatnak. Ezen kívül baromfihúsból készült sonkák is kaphatóak lesznek (például pulykasonka, pulykamellsonka, csirkemellsonka), hiszen a tudatos, egészséges táplálkozás is egyre fontosabb a magyar lakosságnak.
Általánosságban elmondható, hogy a hús- és húskészítmények a magyar gasztronómia olyan alapelemei, melyeknek nem szükséges erőteljes marketingtámogatás, hiszen ezek a termékek a hagyományok és a megszokott ízek révén, főleg a húsvéti időszakban minden asztalon megtalálhatóak, az esetleges új ízektől való idegenkedést pedig kóstoltatással könnyen le lehet küzdeni.
hase them.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >