Egészségtudatosság és egyediség a METRO húsvéti választékában
A METRO számára a hús- és húskészítmény-kategória mindig is kiemelt fontossággal bírt, hiszen ezek a termékek a magyar gasztronómia egyik fő alapanyagai. A 2012-es év az alapszükségletek kielégítése mellett a regionálisan házias ízekről szól; így több áruházban a kínálat a helyi ízeket képviselő árucikkekkel bővült, teret biztosítva a hazai vállalkozások termékeinek a már eddig megszokott széles és minden igényt kielégítő választék mellett.
A húsvéti ünnepeken a hagyományos magyar konyha fő kelléke a húsvéti sonka és változatai, melyből ma már mindenki ízlése és pénztárcája szerint válogathat. Természetesen a METRO, partnerei minél teljesebb körű kiszolgálása érdekében, minden árszegmensben és termékcsoportban kínál termékeket.
– Tapasztalatunk szerint az utóbbi évek általános gazdasági környezete előtérbe helyezte a legjobb ár-érték aránnyal rendelkező termékeket. A METRO helyi ízeket is tartalmazó regionális kínálata többek között ennek a kívánalomnak is megfelel, hiszen hagyományos eljárással készült termékekről beszélünk, melyeknél a magas minőség közepes áron érhető el – mondja Krubl Yvette, a Metro Kereskedelmi Kft. kommunikációs menedzsere.
Húsvétkor népszerűek a kedvező árú saját márkás termékek is (pl. füstölt, főtt sonkák). Ezek mellett megtalálhatóak a magasabb árat képviselő spanyol, olasz vagy német ízesített sonkák is, amelyek a hagyományos magyar sonka 1,5 hónapos érlelési idejével szemben több hónapos érlelési folyamaton mennek át.
A 2012-es év emellett az egyediségről és az egészségtudatosságról is szól. Hiszen például a 12 kg-os egész parasztsonkák lédig is kaphatóak lesznek, azaz mindenki maga választhatja ki az általa megvásárolni kívánt darabot a hagyományos óriási sonkából, amelyet az érdeklődők vásárlás előtt a helyszínen meg is kóstolhatnak. Ezen kívül baromfihúsból készült sonkák is kaphatóak lesznek (például pulykasonka, pulykamellsonka, csirkemellsonka), hiszen a tudatos, egészséges táplálkozás is egyre fontosabb a magyar lakosságnak.
Általánosságban elmondható, hogy a hús- és húskészítmények a magyar gasztronómia olyan alapelemei, melyeknek nem szükséges erőteljes marketingtámogatás, hiszen ezek a termékek a hagyományok és a megszokott ízek révén, főleg a húsvéti időszakban minden asztalon megtalálhatóak, az esetleges új ízektől való idegenkedést pedig kóstoltatással könnyen le lehet küzdeni.
hase them.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >