Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
A Britvic új csomagolással és reklámkampánnyal promotálja a megváltozott 7-Up márkát.A cég 1,8 millió fontot költött a májustól-augusztusig futó
kampányra, amely a 35-44 éves, családi főbevásárló nőket célozza meg.
A Britvic azt is bejelentette, hogy a 7-Up Free új dizájnja
kifejezi majd, hogy az üditőital nem tartalmaz cukrot, tartosítószereket és
szinezőanyagot, valamint koffeint. Elsősorban a citrom lime ízekre
koncentrálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >