Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
A Britvic új csomagolással és reklámkampánnyal promotálja a megváltozott 7-Up márkát.A cég 1,8 millió fontot költött a májustól-augusztusig futó
kampányra, amely a 35-44 éves, családi főbevásárló nőket célozza meg.
A Britvic azt is bejelentette, hogy a 7-Up Free új dizájnja
kifejezi majd, hogy az üditőital nem tartalmaz cukrot, tartosítószereket és
szinezőanyagot, valamint koffeint. Elsősorban a citrom lime ízekre
koncentrálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >