Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
A Britvic új csomagolással és reklámkampánnyal promotálja a megváltozott 7-Up márkát.A cég 1,8 millió fontot költött a májustól-augusztusig futó
kampányra, amely a 35-44 éves, családi főbevásárló nőket célozza meg.
A Britvic azt is bejelentette, hogy a 7-Up Free új dizájnja
kifejezi majd, hogy az üditőital nem tartalmaz cukrot, tartosítószereket és
szinezőanyagot, valamint koffeint. Elsősorban a citrom lime ízekre
koncentrálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >