Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
🎧 Hallgasd a cikket:
A Britvic új csomagolással és reklámkampánnyal promotálja a megváltozott 7-Up márkát.A cég 1,8 millió fontot költött a májustól-augusztusig futó
kampányra, amely a 35-44 éves, családi főbevásárló nőket célozza meg.
A Britvic azt is bejelentette, hogy a 7-Up Free új dizájnja
kifejezi majd, hogy az üditőital nem tartalmaz cukrot, tartosítószereket és
szinezőanyagot, valamint koffeint. Elsősorban a citrom lime ízekre
koncentrálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dietetikusok szerint itt az ideje a tudatosabb fehérjefogyasztásnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >