Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
Egészségesebb imázst kap Nagybritanniában a 7-Up
A Britvic új csomagolással és reklámkampánnyal promotálja a megváltozott 7-Up márkát.A cég 1,8 millió fontot költött a májustól-augusztusig futó
kampányra, amely a 35-44 éves, családi főbevásárló nőket célozza meg.
A Britvic azt is bejelentette, hogy a 7-Up Free új dizájnja
kifejezi majd, hogy az üditőital nem tartalmaz cukrot, tartosítószereket és
szinezőanyagot, valamint koffeint. Elsősorban a citrom lime ízekre
koncentrálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >