Egészségesebb chipsekkel jelentkezik a PepsiCo
Megjelentek a PepsiCo „egészségesebb”, valaha volt első magas zsír-, cukor- és sótartalmú termékekre (HFSS) vonatkozó szabályoknak megfelelő Walkers és Doritos chipsek. A népszerű Walkers Baked és Doritos Dippers új recept szerint készül, és a termékcsalád valamennyi termékében csökkentésre került a zsír-, cukor- és sótartalom, s közben megjelent Pop Works néven az immár nem-HFSS snack termékcsalád.
A 35 millió fontos beruházás részét képező lépéssel a Walkers eggyel közelebb kerül céljához, miszerint 2025-ig snackeladásainak fele nem-HFSS termékekből származik majd. E termékcsaládok válaszul szolgálnak az ízt és a snack nyújtotta élvezetet előtérbe helyező fogyasztói igényekre is.
Az új Walkers megjelenése a vállalat stratégiai transzformációs tervének, a PepsiCo Positive-nak a részét képezik, melynek középpontjában az egészség és fenntarthatóság áll.
Kapcsolódó cikkeink
Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban
Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban, az új rendszer rendszám…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >