Egészségesebb chipsekkel jelentkezik a PepsiCo
Megjelentek a PepsiCo „egészségesebb”, valaha volt első magas zsír-, cukor- és sótartalmú termékekre (HFSS) vonatkozó szabályoknak megfelelő Walkers és Doritos chipsek. A népszerű Walkers Baked és Doritos Dippers új recept szerint készül, és a termékcsalád valamennyi termékében csökkentésre került a zsír-, cukor- és sótartalom, s közben megjelent Pop Works néven az immár nem-HFSS snack termékcsalád.
A 35 millió fontos beruházás részét képező lépéssel a Walkers eggyel közelebb kerül céljához, miszerint 2025-ig snackeladásainak fele nem-HFSS termékekből származik majd. E termékcsaládok válaszul szolgálnak az ízt és a snack nyújtotta élvezetet előtérbe helyező fogyasztói igényekre is.
Az új Walkers megjelenése a vállalat stratégiai transzformációs tervének, a PepsiCo Positive-nak a részét képezik, melynek középpontjában az egészség és fenntarthatóság áll.
Kapcsolódó cikkeink
Kampány a húsfogyasztás fenntarthatóságáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Talajmegújító mezőgazdasági képzést indít a Nestlé és a Sustainable Business Academy fiatal gazdáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Rossmann-nál az ünnep a családról szól – december 24-én zárva tartanak az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
