Egészségesebb chipsekkel jelentkezik a PepsiCo
Megjelentek a PepsiCo „egészségesebb”, valaha volt első magas zsír-, cukor- és sótartalmú termékekre (HFSS) vonatkozó szabályoknak megfelelő Walkers és Doritos chipsek. A népszerű Walkers Baked és Doritos Dippers új recept szerint készül, és a termékcsalád valamennyi termékében csökkentésre került a zsír-, cukor- és sótartalom, s közben megjelent Pop Works néven az immár nem-HFSS snack termékcsalád.
A 35 millió fontos beruházás részét képező lépéssel a Walkers eggyel közelebb kerül céljához, miszerint 2025-ig snackeladásainak fele nem-HFSS termékekből származik majd. E termékcsaládok válaszul szolgálnak az ízt és a snack nyújtotta élvezetet előtérbe helyező fogyasztói igényekre is.
Az új Walkers megjelenése a vállalat stratégiai transzformációs tervének, a PepsiCo Positive-nak a részét képezik, melynek középpontjában az egészség és fenntarthatóság áll.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >