Egészséges, megfizethető termékek: új szolgáltatás a Krogertől
Segítendő a fogyasztókat új étkezési szokásaik kapcsán, amelyeket a koronavírus miatt alakítottak ki, a Kroger ingyenes táplálkozással kapcsolatos szolgáltatást indított.
Analizálva számos adatot, a Kroger közzétett egy, a fogyasztói trendekre alapuló jelentést, amelyből kiderül, hogy a vásárlók 51%-a sokkal többet főz otthon, mint a járvány kitörése előtt, 45 % ugyanannyi időt tölt a konyhában, mint korábban, és csupán 4 %-uk főz kevesebbet, mint korábban.
A Kroger új szolgáltatásával igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba az élelmiszerekkel kapcsolatos egészségügyi nézeteket illetően, s mindez kapcsolódik a Kroger Health egyéb szolgáltatásaihoz, amely az USA vezető kiskereskedő egészségvédő szervezetévé teszi a céget.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >