Egészséges, megfizethető termékek: új szolgáltatás a Krogertől
Segítendő a fogyasztókat új étkezési szokásaik kapcsán, amelyeket a koronavírus miatt alakítottak ki, a Kroger ingyenes táplálkozással kapcsolatos szolgáltatást indított.

Tanácsokkal az egészségért
Analizálva számos adatot, a Kroger közzétett egy, a fogyasztói trendekre alapuló jelentést, amelyből kiderül, hogy a vásárlók 51%-a sokkal többet főz otthon, mint a járvány kitörése előtt, 45 % ugyanannyi időt tölt a konyhában, mint korábban, és csupán 4 %-uk főz kevesebbet, mint korábban.
A Kroger új szolgáltatásával igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba az élelmiszerekkel kapcsolatos egészségügyi nézeteket illetően, s mindez kapcsolódik a Kroger Health egyéb szolgáltatásaihoz, amely az USA vezető kiskereskedő egészségvédő szervezetévé teszi a céget.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >