Egészséges, megfizethető termékek: új szolgáltatás a Krogertől
Segítendő a fogyasztókat új étkezési szokásaik kapcsán, amelyeket a koronavírus miatt alakítottak ki, a Kroger ingyenes táplálkozással kapcsolatos szolgáltatást indított.

Tanácsokkal az egészségért
Analizálva számos adatot, a Kroger közzétett egy, a fogyasztói trendekre alapuló jelentést, amelyből kiderül, hogy a vásárlók 51%-a sokkal többet főz otthon, mint a járvány kitörése előtt, 45 % ugyanannyi időt tölt a konyhában, mint korábban, és csupán 4 %-uk főz kevesebbet, mint korábban.
A Kroger új szolgáltatásával igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba az élelmiszerekkel kapcsolatos egészségügyi nézeteket illetően, s mindez kapcsolódik a Kroger Health egyéb szolgáltatásaihoz, amely az USA vezető kiskereskedő egészségvédő szervezetévé teszi a céget.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Újabb leépítéseket és szerkezetváltást jelentett be a Kroger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Piaci körkép: fordulóponthoz érkezett a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >