Egészséges, megfizethető termékek: új szolgáltatás a Krogertől
Segítendő a fogyasztókat új étkezési szokásaik kapcsán, amelyeket a koronavírus miatt alakítottak ki, a Kroger ingyenes táplálkozással kapcsolatos szolgáltatást indított.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/11/kroger-partners-with-europe-s-infarm-for-in-store-fresh-produce-300x172.jpg)
Tanácsokkal az egészségért
Analizálva számos adatot, a Kroger közzétett egy, a fogyasztói trendekre alapuló jelentést, amelyből kiderül, hogy a vásárlók 51%-a sokkal többet főz otthon, mint a járvány kitörése előtt, 45 % ugyanannyi időt tölt a konyhában, mint korábban, és csupán 4 %-uk főz kevesebbet, mint korábban.
A Kroger új szolgáltatásával igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba az élelmiszerekkel kapcsolatos egészségügyi nézeteket illetően, s mindez kapcsolódik a Kroger Health egyéb szolgáltatásaihoz, amely az USA vezető kiskereskedő egészségvédő szervezetévé teszi a céget.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >