Egészséges, megfizethető termékek: új szolgáltatás a Krogertől
Segítendő a fogyasztókat új étkezési szokásaik kapcsán, amelyeket a koronavírus miatt alakítottak ki, a Kroger ingyenes táplálkozással kapcsolatos szolgáltatást indított.

Tanácsokkal az egészségért
Analizálva számos adatot, a Kroger közzétett egy, a fogyasztói trendekre alapuló jelentést, amelyből kiderül, hogy a vásárlók 51%-a sokkal többet főz otthon, mint a járvány kitörése előtt, 45 % ugyanannyi időt tölt a konyhában, mint korábban, és csupán 4 %-uk főz kevesebbet, mint korábban.
A Kroger új szolgáltatásával igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba az élelmiszerekkel kapcsolatos egészségügyi nézeteket illetően, s mindez kapcsolódik a Kroger Health egyéb szolgáltatásaihoz, amely az USA vezető kiskereskedő egészségvédő szervezetévé teszi a céget.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >