Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd dolláros összeöntős joghurtok kategóriájába Észak-Amerikában, amelyek a tejipari óriás szerint vonzóak lesznek a nassolni vágyó, ám a hasonló termékeket túlzottan kényeztetőnek tekintő fogyasztók számára.
Az élelmiszer- és italóriás Remix név alatt dobja piacra mix-in termékeit. Kezdetben három olyan márkát fog bevezetni joghurtportfólióján belül, amelyek mindegyike speciális táplálkozási igényeket elégít ki. Ezek az alacsony kalóriatartalmú Light + Fit, magas fehérjetartalmú Oikos és alacsony cukortartalmú Too Good & Co. (korábbi nevén Two Good).
Kezdetben mindegyik márka három ízkeverékkel indul: az Oikos például a kókusz-mandula-csokoládé, a Light + Fit az epres sajttorta, a Too Good & Co. pedig az áfonya-mandula-ropogós zab ízt kínálja.
A Danone bízik abban, hogy az alacsony cukortartalmú, magas fehérjetartalmú, illetve alacsony kalóriatartalmú mix-in termékek bevezetésével a fogyasztókat a joghurtkategóriába vonzza, és tovább bővítheti termékeinek fogyasztási alkalmait. A joghurtokat hagyományosan a reggelihez sorolták, de a kiegészítő hozzávalókkal a nap többi szakában is megállják a helyüket köztes étkezések alkalmával.
Az amerikaiak minden eddiginél több snacket fogyasztanak, és becslések szerint 90%-uk naponta egy-három alkalommal nassol. Ugyanakkor a Danone megjegyezte, hogy a fogyasztók közel fele azt állítja, hogy igyekszik egészségesen táplálkozni. Az átfedés kiváló piaci lehetőséget teremt a Remix számára.
A Danone Remix a legújabb termék a joghurtkategóriában, amelynek esetében lehetőség van a száraz összetevők közvetlen fogyasztás előtti hozzáadására.
A Remix debütálása egybeesik a Danone által 2019-ben bevezetett népszerű Two Good márkájának újrapozícionálásával is.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >