Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd dolláros összeöntős joghurtok kategóriájába Észak-Amerikában, amelyek a tejipari óriás szerint vonzóak lesznek a nassolni vágyó, ám a hasonló termékeket túlzottan kényeztetőnek tekintő fogyasztók számára.
Az élelmiszer- és italóriás Remix név alatt dobja piacra mix-in termékeit. Kezdetben három olyan márkát fog bevezetni joghurtportfólióján belül, amelyek mindegyike speciális táplálkozási igényeket elégít ki. Ezek az alacsony kalóriatartalmú Light + Fit, magas fehérjetartalmú Oikos és alacsony cukortartalmú Too Good & Co. (korábbi nevén Two Good).
Kezdetben mindegyik márka három ízkeverékkel indul: az Oikos például a kókusz-mandula-csokoládé, a Light + Fit az epres sajttorta, a Too Good & Co. pedig az áfonya-mandula-ropogós zab ízt kínálja.
A Danone bízik abban, hogy az alacsony cukortartalmú, magas fehérjetartalmú, illetve alacsony kalóriatartalmú mix-in termékek bevezetésével a fogyasztókat a joghurtkategóriába vonzza, és tovább bővítheti termékeinek fogyasztási alkalmait. A joghurtokat hagyományosan a reggelihez sorolták, de a kiegészítő hozzávalókkal a nap többi szakában is megállják a helyüket köztes étkezések alkalmával.
Az amerikaiak minden eddiginél több snacket fogyasztanak, és becslések szerint 90%-uk naponta egy-három alkalommal nassol. Ugyanakkor a Danone megjegyezte, hogy a fogyasztók közel fele azt állítja, hogy igyekszik egészségesen táplálkozni. Az átfedés kiváló piaci lehetőséget teremt a Remix számára.
A Danone Remix a legújabb termék a joghurtkategóriában, amelynek esetében lehetőség van a száraz összetevők közvetlen fogyasztás előtti hozzáadására.
A Remix debütálása egybeesik a Danone által 2019-ben bevezetett népszerű Two Good márkájának újrapozícionálásával is.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat
2025. februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Újabb kellemetlen inflációs meglepetés
A várt kisebb lassulással szemben tovább emelkedett az infláció februárban…
Tovább olvasom >Rangos nemzetközi kutatási projektben vesz részt a Helia-D fejlesztőcsapata
Magyarország ikonikus kozmetikai márkája, a Helia-D meghívást kapott egy rangos,…
Tovább olvasom >