Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd dolláros összeöntős joghurtok kategóriájába Észak-Amerikában, amelyek a tejipari óriás szerint vonzóak lesznek a nassolni vágyó, ám a hasonló termékeket túlzottan kényeztetőnek tekintő fogyasztók számára.
Az élelmiszer- és italóriás Remix név alatt dobja piacra mix-in termékeit. Kezdetben három olyan márkát fog bevezetni joghurtportfólióján belül, amelyek mindegyike speciális táplálkozási igényeket elégít ki. Ezek az alacsony kalóriatartalmú Light + Fit, magas fehérjetartalmú Oikos és alacsony cukortartalmú Too Good & Co. (korábbi nevén Two Good).
Kezdetben mindegyik márka három ízkeverékkel indul: az Oikos például a kókusz-mandula-csokoládé, a Light + Fit az epres sajttorta, a Too Good & Co. pedig az áfonya-mandula-ropogós zab ízt kínálja.
A Danone bízik abban, hogy az alacsony cukortartalmú, magas fehérjetartalmú, illetve alacsony kalóriatartalmú mix-in termékek bevezetésével a fogyasztókat a joghurtkategóriába vonzza, és tovább bővítheti termékeinek fogyasztási alkalmait. A joghurtokat hagyományosan a reggelihez sorolták, de a kiegészítő hozzávalókkal a nap többi szakában is megállják a helyüket köztes étkezések alkalmával.
Az amerikaiak minden eddiginél több snacket fogyasztanak, és becslések szerint 90%-uk naponta egy-három alkalommal nassol. Ugyanakkor a Danone megjegyezte, hogy a fogyasztók közel fele azt állítja, hogy igyekszik egészségesen táplálkozni. Az átfedés kiváló piaci lehetőséget teremt a Remix számára.
A Danone Remix a legújabb termék a joghurtkategóriában, amelynek esetében lehetőség van a száraz összetevők közvetlen fogyasztás előtti hozzáadására.
A Remix debütálása egybeesik a Danone által 2019-ben bevezetett népszerű Two Good márkájának újrapozícionálásával is.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >